Grootverdieners in de overheid mogen niet meer verdienen dan een minister

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nana33, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    In principe vind ik maatregelen die het uitgeven van grote sommen overheidsgeld aan belachelijk hoge salarissen beperken prima, maar waar ik me dan wel weer groen en geel aan erger is dat juist het salaris van een minister als norm wordt gebruikt. De arrogantie van ministers om zichzelf als norm te nemen stuit me tegen de borst. :x Come on! Ja, in principe hebben ministers de hoogste macht voor een paar jaar, maar redelijk wat ministers hebben niet het cv waar ze buiten de politiek de echte top mee zouden kunnen bereiken ;). Laten we wel wezen de politiek is toch heel wat anders dan een grote organisatie besturen en voor dat laatste moet je toch echt capabele mensen kunnen aantrekken. Ik vind het juist helemaal niet vreemd dat bestuurders van grote ziekenhuizen en universiteiten meer verdienen dan een minister... Laat ze allemaal maar wat inleveren, incluis de ministers zelf!

'Protest grootverdieners bezopen' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Deel Deze Pagina