mijn BMI is 20,8 dat is bij een lengte van 1.70m en 60kg. En nu ben ik voor mijn doen nog zwaar, meestal weeg ik 2 à 3 kilo minder, maar heb iets teveel gesnoept de laatste tijd .
de mijne was 19.4 en normaal dus. woog toen ik zwanger werd 63 kilo bij 1.80 meter ondertussen weeg ik alweer 72 kilo
Mijn Bmi is 21. En toch vertrouw ik die tabel voor geen meter. Ik heb het voor de grap even met mijn man's lengte en gewicht gedaan, en volgens de tabel heeft ie een gezond bmi. nou ammehoela niet dus. Het is al jaren bekend dat hij veelste mager is. (snelle stofwisseling) Hij heeft zelfs bij een dieetiste gelopen om aan te komen omdat hij zo vaak ziek was. Die tabel kan dus wel zeggen het is goed, maar dat is het dus duidelijk niet altijd.
1,74 en 60 kilo Mijn BMI: 19.8 Normaal gewicht Je hebt een normaal gewicht en je hoeft jezelf geen zorgen te maken! Pas als je de 25 nadert hoef je pas na te gaan denken over lijnen.
Jouw BMI: 25.8 (lengte:1.61m gewicht:67 Kilo) Overgewicht Je hebt inderdaad een maatje te veel, het is verstandig om een dieet te volgen of zelfs beter: een beetje fitnessen! Lees op deze site meer over hoe je het beste kan afvallen! Als mijn BMI 0,8 daalt heb ik een gezond gewicht Ach, zit geen haast achter! Mijn BMI was 3 jaar geleden nog 33.9 dus ben al heel trots!
Jouw BMI: 17.8 Ondergewicht Je hebt ondergewicht en hebt zo snel mogelijk een paar kilo'tjes extra nodig... Raadpleeg een huisarts! Vind het al heel netjes, ik kom van de 16,6. (stofwisselingsziekte)
bmi = 31.. 1.75 en 95 kg.. zo ongeveer.. weet het niet precies het is niet datk dr heel dik uitzie maar ben gwn stevig. heb het dus ongeveer uitgerekend dus hopen dat het wel iets minder mag wezen vooral die tekst wat dr onder dat bmi uitslag staat : ' Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!' bleghh.
lengte 174 cm gewicht 86,5 bmi 28 op een site zag ik dat mij ideale gewicht 65 kg zou zijn... nou als je me dan ziet, zou je me naar de dokter sturen omdat ik er dan zo mager uit zie
Ja dat kan ook hartstikke verschillen per persoon idd. Pas gingen mijn vriendin en ik ons alle2 wegen op dezelfde weegschaal. Zij is net zo lang als ik, maar weegt wat minder, maar ze ziet er niet dunner uit. We waren dan ook helemaal verbaasd dat zij minder weegt dan ik.
bmi is 28, maar ja ben zwanger daarna ga ik wel weer mn best doen om naar de 62 te komen.............pffff dat word niet niks