grote aders op mijn borsten enz enz. Wat vinden jullie ervan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geertje1987, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hoi geertje,

Zelf had ik de dag na mijn denk ik innesteling heel volle borsten, nu nog steeds ook met dikke aders er op. Heel gevoelig zijn ze niet. 10 maart is mijn NOD en ik test nu al 3 dagen steeds donkerder positief.... dus zou het?

In ieder geval zou je best zwanger kunnen zijn, maar ook het ontpillen kan al deze verschijnselen beschrijven die jij aangeeft.

xx

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dit is de eerste keer dat ik hier iemand over hoor, gelukkig...ik heb zelf namelijk elke maand last van mn linker borst. Alleen die doet zeer. De andere doet gewoon niet mee. Heb er echt helemaal geen pijn aan. Hoop ook dat ze allebei zeer doen en dat ik dan zwanger ben haha. Zou wel handig zijn als ik t daar aan kan merken ;)

3. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hallo

Sommige vrouwen testen al een paar dagen voor de NOD positief. Dat kan wel. Mensen geven wel het advies om na de NOD weer te testen.
    Ik had gister getest, 4 dagen voor mijn NOD. Een beetje te vroeg getest. Het is bij mij nog wel negatief. Ik had vandaag bij roze bloed na HET. Ik weet niet wat dat weer betekent.

Ik ben al heel lang van de pil af. al een half jaar als het niet meer is. Daar kan het niet aan liggen. De aders zitten er bij mij ook nog steeds op. Er komen zelfs meer aders bij en ze worden dikker. Buik en borsten opgezwollen al een tijdje.

Spannend. Ik wil je wel alvast al een voorzichtige felicitatie geven met je zwangerschap. Ik denk ook dat je zwanger bent. test nog maar even ook na de NOD.

liefs geeke

4. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Het blijft spannend elke keer.
    Ik heb ervaren dat mijn lichaam me de laatste maanden flink voor de gek houdt wanneer mijn NOD er aan komt.
    Allerlei vage dingen en symptomen, maar helaas geen posi test.
    Waar ik altijd gevoelige borsten heb voor mijn NOD had ik dat vorige maand niet bijvoorbeeld.
    Ik duim voor jullie dat het raak is, maar kan adh van je symptomen niets voorspellen.
    Ik duim voor je en ik lees de uitslag binnenkort
    wel :D

5. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    "Lotte1987":Dit is de eerste keer dat ik hier iemand over hoor, gelukkig...ik heb zelf namelijk elke maand last van mn linker borst. Alleen die doet zeer. De andere doet gewoon niet mee. Heb er echt helemaal geen pijn aan. Hoop ook dat ze allebei zeer doen en dat ik dan zwanger ben haha. Zou wel handig zijn als ik t daar aan kan merken ;)

Hey lotte! Ja het is wat he? Die borsten :)
    Maar ik heb wel aan beide borsten, zelfs de zijkanten, pijn ..alleen de blauwe aders zitten op de linker...typisch! Nu heb ik m'n ei gehad en beginnen ze dus meer pijn te doen, kan er echt geen wijs uit. Ben blij als ik m'n nod heb gehad (de 22e, volgens de berekeningen, op 31 dgn cyclus).
    Succes hoor!

Tijleman! Spannend zeg! ;)

Geertje al andere symptomen toevallig? Nog maar 3 dgn ! :D

Deel Deze Pagina