De titel zegt het al.. Zaterdag ben ik precies 15 weken en heb dan de pret echo/geslachtsbepaling. Mn vk zei dus gister: o dat is wel vroeg ik heb gekeerd met 16 weken. Aangezien ik 60 euro betaal ervoor ben ik nu bang dat ik niks wijzer ga worden. Toen ik de praktijk belde ( in vlissingen ) zei ze tegen me met 15 weken kan ook. Heeft iemand hier ervaring mee? En hebben ze het dan wel goed? Xxx
Wij hebben geslachtsbepaling laten doen met 16 weken en 5 dagen....toen was het goed zichtbaar. wij hebben het in Roosendaal laten doen. Denk dat het wel kan, maar houd er rekening mee dat ze nooit 100% garantie geven. De navolgende echo's die we nog hebben gehad is er steeds gekeken of geslacht idd nog zelfde was en bij ons was dat gelukkig zo veel succes/plezier in ieder geval!
Bij 15 weken kunnen ze echt al zien wat het wordt. Toevallig werk ik als receptioniste bij een echobureau en wij doen het ook bij 15 weken, is tot nu toe nog niet fout gegaan
P.S. Ze zijn tevens ook bezig om te kijken of het al bij 13 weken kan een geslachtsbepaling, maar dan gaat het wel nog regelmatig mis...
Hier doen ze de geslachtsbepaling niet eerder dan 17 weken, vooral omdat ze het dan gewoon met meer zekerheid kunnen zeggen dan met 15 weken. Maar ik lees genoeg hier op het forum dat het goed zichtbaar was met 15 weken en dat het ook echt klopte.
Ik heb met 14.5 weken een geslachtsbepaling laten doen bij een zeeeeeeeer ervaren echopiste (Elly Verduyn in IJmuiden). Kostte me 50. Ik vind 60 best een behoorlijk bedrag. Ze deed trouwens ook de 20-weken echo.
Hier met 14+6 gedaan en was al duidelijk te zien hoor! Het kindje moet het wel showen dat is het tweede Veel plezier zaterdag!
Hier geslachtsbepaling laten doen bij Jan Koning in Ochten met 16 weken (kon al met 15 weken daar). Voor 25 euro.
Wat toevallig, ik heb zaterdag ook de geslachtsbepaling.. Ik ben dan 15.4wk (banner loopt iets voor) Ik betaal overigens 25 euro voor alleen geslachtsbepaling. Bij m'n zoon had ik geslachtsbepaling + opname dvd van een half uur voor 50 euro. Veel plezier!!
bij mijn zoontje heb ik het ook met 15 weken laten doen en dit was duidelijk te zien hij ging er ook echt voor liggen. vandaag waren we voor controle bij de gyn ook aan haar gevraagd of ze er naar wilde kijken en zij zei dat het daar echt te vroeg voor was. ze heeft (zegt ze) wel gekeken maar ze twijfelde te erg om het ons te vertellen wat ze dacht. toen ik thuis kwam heb ik gelijk gebeld met een echoburo en daar kan ik morgen al terecht ( ik ben zaterdag 16 weken) volgens mij ligt het er echt aan of je kindje ook mee wil werken en het wil laten zien. succes!!!
Dat bedrag is zo hoog omdat ik een hele foto serie erbij krijg, 3d en 4d en een dvd van echo met ingesproken info. En echo duurt half uur geloof ik. Je kan bij die kliniek voor 25 euro al. Geslachtsbepaling doen. Maar dat is dan super kort en je krijgt niks mee...
Moet je echobureau zeeland intypen op google. Gelijk eerste hit en dan zieje alle info van tarieven en het adres
Wij hebben met 15 weken een echo laten maken voor 35,- en het was heel duidelijk dat wij een meisje verwachten.