zit nu al weer te janken echt om het miste of geringste is het mis. ik zit al een weet met pijn in mijn nek/schouder en die straalt uit ik hoofd pijn. ik heb alzoveel geprobeerd een massage een warm bad tijger balsem.echt alles en het word niet minder. ik kan pijn stilling nemen en dat werkt niet! (dan heb ik het over een coktail van diclofenac en paracetamol op aan rade van ha) de huisarts zegt gewoon ach kijk het maar aan en neem pijnstilling. ik kan niet eens meer funcioneren zoveel last heb ik. ik dacht eindelijke pijnvrij te zijn na 2 jaar maar nee hoor. ik slaap niet door de pijn ik kan niet eens mijn zoontje fatsoenlijk oppakken zonder pijn. ik ben nu echt zo ver dat ik niets meer kan/wil.ik ben op weten jullie nog iets wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?
ik zou het niet weten maar ik zou gewoon door zeuren bij de arts dat ie wat vind of iets voorschrijft wat helpt tegen de pijn. Lijkt me echt zwaar met een kleintje! veel sterkte!
Het spijt me dat je je zo voelt, maar ik denk dat niemand hier kan zeggen wat jij hebt. Wat je zou kunnen doen is naar een andere HA stappen en je niet weg laten sturen want zo te lezen kan je niet bepaald functioneren zo! Heel veel sterkte en kop op *knuffel*
jeetje meid dat klinkt niet fijn. ik zou ook gewoon weer naar de ha gaan en uitleggen dat je echt niet kan functionerenen dat je een kindje hebt voor wie je ook moet zorgen. hij hoort je niet zo makkelijk weg te sturen natuurlijk Heel veel sterkte. Neem in iedergeval zoveel mogelik rust als mogelijk is
Terug gaan naar je HA en nog maals uitleggen hoe je je voelt wat er scheelt en dat t zo niet langer kan en hij er wat aan gaat doen. Zo niet dan ga je voor een second opinion naar n andere HA (dit niet meteen zeggen anders stoot je je HA voor het hoofd en sommigen hebben dan meteen zoiets van nou dan ga je toch! En willen dan zelf niet eens meer verder kijken ) Sterkte meid. Je zou lekker moeten kunnen tutten en genieten van je uk. ZEKER niet in zo'n pijn zitten als je nu omschrijft! Klopt DUIDELIJK iets niet dus die HA (of eventueel n andere) moeten er gewoon werk van maken. Klaar!
Jeetje wat rot voor je! Weet je ook wat voor pijn het is? Is het spanningspijn? Dus zitten je spieren vast? Dan zou je eens ontspanningsoefeningen kunnen proberen. En ben je al wel eens bij een fysiotherapeut geweest?
Deze pijn komt mij bekend voor, het had bij mij te maken met een gespannen werkhouding. Het doet nogsteeds wel pijn, maar ik heb tijden gehad (zeg een half jaar) dat het om de haverklap zo erg vastzat dat ik huilend van de pijn bij de dokter zat. Uiteindelijk ben ik via de bedrijfsarts in een traject van fysiotherapie gekomen, en dat heeft na een half jaar zijn vruchten wel afgeworpen. Ook werk ik niet meer met een muis maar met een soort ergonomisch ding waar mijn toetsenbord instaat, zodat ik geen asymmetrische houding heb. Wat denk ik het meest heeft geholpen was dat ik toen heelveel ben gaan sporten. Deel van dat traject was een conditietest, waaruit kwam dat ik een oersterke motor heb (long/hartcapaciteit), waardoor ik vaak niet voel dat ik grenzen heb qua werk. Ik werkte 60/70 uur per week. Ik ben mijn leven meer gaan balanceren, en door regelmatig te sporten gingen de spieren minder verkrampen. Zwemmen en hardlopen, en later ook yoga- het heeft allemaal geholpen Nu heb ik het helaas weer vaker, door de zwangerschap kom ik niet echt aan sporten toe en is mijn leven werk en slaap ongeveer. Sterkte!
Komt mij ook bekent voor en sluit me aan bij evenstar de combinatie van therapie (giropractor in mijn geval ) en sporten helpt heel goed omdat je dan ontspant en ook je werkplek eens bekijken. Succes hoop dat er snel verbetering is
sommige wervelklachten komen vanuit voeten of knieën.... dus als je al bij een fysio bent geweest kan je ha je misschien doorverwijzen naar een orthopeed. Soms sta ik echt verbaasd dat artsen alleen aan symptoombestrijding doen ipv de oorzaak te gaan zoeken/aanpakken. Sterkte meid.
Sowieso een goede therapeut bezoeken. Zelf heb ik een zeer goede ervaring met manueel therapie met deze klachten... En...op wat voor kussen slaap je? Ik gebruikte altijd een gewoon kussen, maar sinds ik op een speciaal kussen van Pullman slaap, zijn mijn restklachten als sneeuw voor de zon vertrokken. Heeeerlijk, had ik jaren eerder moeten doen. Ik kan eindelijk mijn werk pijnloos uitvoeren. Ik wist dat een goed kussen erg belangrijk is, maar dat het zòveel invloed heeft op je lichaam, dàt wist ik echt niet...
Heb je je ogen wel eens laten testen? Als tiener heb ik namelijk ook jarenlang deze klachten gehad. Uiteindelijk bleek dat ik gewoon een bril nodig had. Ik zag net niet helaal scherp en daardoor ging ik zitten turen en nam ik een gespannen houding aan. Doordat de afwijking maar klein was, had ik zelf ook niet door dat ik een bril nodig had....
als het echt spierpijn of gewrichtspijn is, dan is aleeve 550 de oplossing.. Dat werkt echt geweldig, en het werkt 24 uur enige nadeel is dat je ze niet langer dan 10 dagen mag gebruiken Als ik door mijn rug heen ga, dan kan ik ook bijna niets meer, dan neem ik een aleevje en kan ik er weer tegen, en geen pijn meer beterschap meid! misschien is het een optie om de osteopaat een keer te bezoeken die is heel goed bij baby's maar ook voor volwassenen met pijnklachten
Maak een afspraak bij een manueel therapeut. Het klinkt alsof er iets 'vast' zit in je schouders en dan kan je masseren en douchen tot je een ons weegt maar dat helpt niet op de lange termijn. Ik heb jarenlang deze klachten gehad die jij omschrijft en ik heb pijnstillers geslikt totdat ik zo'n pijn in m'n maag had dat ik geen eten meer binnen kon houden. Pijnstillers zijn geen oplossing! Ik ben toen naar een chiropracter gegaan en dat deed echt wonderen. Momenteel heb ik de voorkeur voor een osteopaat omdat dat wat minder agressief is. Je kunt gewoon gaan zonder doorverwijzing!
Ik herken het ook. Diclofenac en paracetamol zijn niet zo heel heftig hoor. Diclofinac is een spierverslapper. Maar ik ben het met de andere meiden eens, manueel therapeut of fysio. Ik heb er erg veel baat bij gehad. Ik had elke dag hoofdpijn en mijn schouders waren helemaal hard. Na een aantal sessies waar ik leerde te ontspannen en gemasseerd werd was het weg. Nu heb ik weer stress en is het er weer, maar ik weet nu wel wat ik er tegen kan doen. Succes!
fysio en manueel, deze combi heb ik gehad. bij mij was het spanningshoofdpijn en wervels die niet goed stonden. leren ontspannen en goed bewegen waren de oplossing. leren ontspannen kun je uiteraard pas als de stress/spanning minder is of weg genomen kan worden
mag je eigenlijk wel diclofenac gebruiken als je nog borstvoeding geeft ??? Ik zou terug gaan naar de huisarts en duidelijk aangeven dat het niet helpt en een doorverwijzing vragen naar een fysiotherapeut. want het klinkt als overbelasting van een spier/zenuw!
Heb niet alle reacties gelezen, maar wou even zeggen: ga naar een fysio!! Ik heb zelf 4,5 jaar geleden een ongeluk gehad waardoor ik nog steeds schouder en nekklachten heb. Heb nu ook al een week hoofdpijn omdat er iets 'vast' zit in mn rug/nek. Medicatie werkt op dat moment gewoon niet, of maar tijdelijk. Een fysio kan heel wat verlichting brengen, die kijkt waar het vandaan komt (die van mij zegt: kop en kont zitten aan elkaar dus we beginnen helemaal onderaan!) en kan gericht aan een oplossing werken. Sterkte!!
ik ben dus net weer terug van de ha. ik ben zo boos!! hij heeft niet gekeken helemaal niets. het enige wat hij heeft gedaan is tramadol mee gegeven!! ik ben net een jaar van alle rotzooi af en nu moet is echt weer aan?nee echt niet ik vertik het. ik ga denk ik maar mijn fisio bellen maar je daar ben ik vorige weer ook al geweest het ook voor gelegt maar die kon niets vinden. oja arts heeft ook een of ander medicijn meegeven om te slapen! want anders ben ik straks over vermoeid en kan ik niet funcioneren nee dat kan ik nu al niet!! ik denk niet dat ik de medicijnen ga nemen. ik weet het nu echt niet meer.