Wij hebben een Picasso erg fijne auto! Echt heel ruim en prima voor met drie kinderen op de achterbank
Voor de dames met een picasso, hoeveel verbruikt hij gemiddeld? Wij lezen verhalen dat ie in de winter gemiddeld 1 op 6 rijd :O
mijn man zegt 'dat lukt mij volgens mij nog niet eens' (en hij krijgt regelmatig een mail van de leasemaatschappij dat hij niet zuinig rijdt ) hij rijdt zo'n 800km op zo'n 45l zegt hij, wel diesel.
Wij hebben een ford focus station. Er passen met gemak 2 maxi cosi's in. En ik denk ook nog wel een zitverhoger. Dan heb je de achterbak nog met heel veel ruimte! Wij zijn er heel blij mee =)
Oh trouwens, bij de 'buren' op het meerlingenforum is een heel Topic over auto's waar je wel of niet 3 of meer kinderen in kwijt kunt. Onze buren hebben trouwens een ford galaxy 7 zitter, die hebben geen meerling maar wel 4 kids, die zie ik hier in de buurt wel meer bij de wat 'grotere' gezinnen, maar ik heb begrepen dat dat aardige benzineslurpers zijn (naja hoe groter/zwaarder de auto hoe groter het verbruik, daar ontkom je bijna niet aan natuurlijk). Oh en andere buren met 4 kinderen, waaronder een tweeling, rijden in een (geimporteerd) volkswagen busje, je moet er van houden maar het past wel bij ze, al zal die vast ook niet zuinig rijden. Een ander stel heeft juist de auto de deur uitgedaan en redden het met ov en bakfiets. ...nogal veel tweelingen hier in de buurt
Denk dat een picasso prijstechnisch ook het beste bij ons gaat passen, is net een klasse lager qua wegenbelasting en is in principe dezelfde auto. Wij hebben niet zoveel met de kaart van de scenic om de auto te starten... Hebben liever een sleutel