Grote auto

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door MamaChantal, 25 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Wij hebben bij toeval vorig jaar een oudere renault kangoo kunnen over kopen van kennissen van ons.
    Nu een jaar later met een peuter en een tweeling op komst zo ontzettend blij met die auto. Zelfs nu zonder kinderwagen passen onze honden (3 stuks) met gemak in de kofferbak!
    Straks met een tweeling kinderwagen (dus extra reiswiegjes / zitjes) ook nog ruimte over.
    Maar ik vind persoonlijk de Renault kangoo dan ook meer een busje dan een auto gezien de (berg) ruimte die je er in hebt. :oops:

Gezien wij geen budget hadden voor een duurdere / nieuwere auto, maar die ruimte in deze auto echt zo ontzettend fijn! Kids kunnen toch allemaal naast elkaar inclusief autostoeltjes op de achterbank.
    Voor ons is deze auto nu prima genoeg om straks met z'n 5en de deur uit te kunnen. :D

Wat betreft de nieuwere auto's heb ik zelf geen idee van.. Wat je eventueel zou kunnen doen is de autostoeltjes opmeten en kijken of je ergens van bepaalde auto's de lengte van de achterbank kunt terug vinden. Dan kun je zo bekijken of het gaat passen en wellicht auto's makkelijker afstrepen.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Door de reactie van @Snies moet ik denken aan de auto die mijn ouders hadden: een Citroën Berlingo. Ook zo ruim. Een hele fijne auto met ruime zitplaatsen en een grote kofferbak. Ook meer een kleine bus-model.

3. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.530
    860
    113
    Ik zou zeker voor een Touran gaan, ideaal maar niet extreem groot.

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    We hebben een BWM 5 serie, zo’n station model. Hier past een kinderstoel, stoeltje met rugleuning en een volwassene achterin en je zit dan niet krap. Achterin past een kinderwagen, hond en wat tassen voor vakantie.

MamaChantal vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina