Gisteren heb ik een heftige bloeding gehad waarvoor ik zelfs even in het ziekenhuis heb gelezen. Met de baby was alles in orde en het zag er goed uit. Mijn vraag is of er dames zijn die dit ook hebben en toch een gezond kindje hebben want hier wordt je toch echt onzeker van
Jeetje, dan schrik je wel, want dan denk je natuurlijk gelijk: dat gaat mis! Toch kan het soms ook goed gaan, en hopelijk is dat bij jou ook zo! M'n zus heeft het gehad met 14 weken. Het bloed stroomde er zelfs uit, vertelde ze. Gelukkig is het allemaal goed gekomen met haar baby. Dat is zelfs al een gezonde meid van 17 jaar inmiddels.
Ja hoor, heb ik ook gehad, met 16 weken geloof ik. Maar bij mij was ook alles goed met de beeb, gelukkig. Schrok er ook echt heel erg van, heb toen ook meteen de vk gebeld, en die is toen langs gekomen. Sterkte meiss! Groetjesss
Heb ik ook gehad met deze zwangerschap. Was 14 weken ver. Gelukkig was het een gesprongen adertje, maar het is wel even schrikken ja! Gelukkig is je baby in orde!
Hier stroomde het bloed er ook uit in een tijd van 3 minuten zat ik helemaal onder het bloed en de kleding ook, ik werdt in de ambulance ook op het ergste voorbereid, dat de beeb niet meer zou leven nadat ze me kleding hadden gezien. Ben wel blij om te lezen dat het dus ook gewoon goed kan blijven gaan, maar echt genieten van me zwangerschap durf ik niet en me hubbie ook niet, maar dat komt denk ik wel weer als we de moed hebben gevonden om met beebs kamer verder te gaan
ikke ok! bij mij komt omdat ik een verlaagde placenta heb! en daar kun je bloedverlies van krijgen en als dat helaas niet mee groeit word dat een kijzersnee..maar niks ergs voor de baby dus maak je nie al te druk!komt vaker voor dan je denkt
ik heb 2 weken geleden bloedverlies gehad , dus veel later dan jou ,naar ziekenhuis bleek ook allen oke te zijn met baby na een dag is bloed gestopt gelukkig ,en baby beweegt nog steeds veel , ze zeiden ook dat baarmoeder tijdens zwangerschap heel gevoelig is en soms dan bloedt ,maar ja echt normaal is het dus niet ,daarom moet je ook altijd naar ziekenhuis , ben blij te lezen dat met baby ook alles goed is
nee is heel erg vervelend en als er met de baby niks is vervelend voor je zelf! oka weet je dat er dan niks mis is.. toch schrik je elke keer.
Ik had in mijn vorige zwangerschap een redelijke hevige bloeding gehad met 10 weken, net ongi met krampen. Is er toen snel een eerste echo gedaan toen, ze konden in de eerste instantie alleen een leeg vruchtzakje vinden ( heb ik nog een echo afbeelding van) maar na iets verder zoeken zat er nog 1 en die was nog gevuld ! Ik was dus zwanger van een tweeling, 2-eiig waarvan 1 het niet heeft overleefd, waarom....geen idee. Mijn dochter zat heel hoog in de baarmoeder ingenesteld en goed verstopt, ik was tijdens de hele zwangerschap ook helemaal niet dik, je zag eigenlijk bijna niets. De gehele zwangerschap ben ik wel onder strenge controle gebleven van het ziekenhuis, met 30 weken te vroege weeën gehad en daarom een tijdje in het ziekenhuis moeten verblijven aan het infuus om dit tegen te gaan want was nog veels te vroeg, daarna is ze een week te vroeg geboren door een inleiding. Inmiddels is ze alweer een gezonde meid van 7 jaar.
We zijn nu net begonnen voor een tweede kindje, en ik moet als ik zwanger geraakt ben direct contakt opnemen met het ziekenhuis in groningen, daar wordt dan direct een afspraak gemaakt voor een punctie en een echo op 7 weken. Duimen dat het deze keer beter gaat...
Ik duim ook voor je mee meid. Ik ga zo de vk maar bellen voor weer een echo, ze zuillen me wel een zeur vinden, maar ja. Ik wil toch even gerustgesteld worden