35 weken zwanger en voel me grieperig

Discussion in 'Zwangerschap' started by babyboy2013, Feb 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyboy2013

Jan 14, 2013
    26
    0
    0
    ik ben nu 35 weken en wat daagjes zwanger..
    Nu heb ik de hele nacht wakker gelege kon gewoon niet slapen..
    En sinds vanmorge voel ik me wat grieperig
    Alles voelt zo zwaar aan heb nergens geen puf voor of zin in..
    Ik heb vsnmorge beschuit gegete met kop thee ik dacht misschien
    Helpt dat een beetje maar voel me zo futloos..

2. lederi62

lederi62 Actief lid

Dec 10, 2012
    150
    0
    0
    Ik heb het ook! voel me in de avond misselijk en overdag heb ik buikpijn en geen idee hoe het komt!

misschien de verloskundige even bellen;)

3. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

hier ook de laatste 2 dagen grieperig.
    vorige week wat last van "voorwerk" nu even niks maar wel ontzetten e vreemde lichaam. moe futloos duizelig en misselijk en maagzuur. en ook nog eens ontzettend emotioneel.en de kleine ligt ook de hele tijd zijn eigen uit te strekken. 2 bobbels links en rechts en in het midden plat... en dat doet tie nu al de hele ochten..
    aan de ene kant denk ik laat die kleine maar komen maar aan de andere kant ik ben nog maar 35,1 wk en dat is gewoon te vroeg voor de kleine+ dat ik gbs bacterie bij me draag waar ik op dit moment niet van weet of die aktief is. krijg ik morgen weer uitslag van.
    ben het even goed zat.. maarja ik zal toch nog even door moeten bijten.

op het moment kan ik alles wel bij elkaar huilen.
    ben gewoon op.. maarja dit durf ik niet tegen de vk te vertellen. wil niet dat ze denk dat ik een aansteller of iets ben.

4. lederi62

lederi62 Actief lid

Dec 10, 2012
    150
    0
    0
    Echt hier ook! verschrikkelijk, ben het ook zo zat! Slecht slapen en dan blijft de kleine man maar trappen, word je midden in de nacht meerdere keren wakker, met last van al die schijtkwaaltjes pff..

Je kan alles zeggen tegen de verloskundige , als je je zo ellendig voelt kan je in ieder geval even je verhaal kwijt, en misschien heeft ze wel een goed advies om je de laatste weken door te helpen !

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier nog 1. Astma, keelpijn en een verstopte neus met kotsneigingen en hoofdpijn en dan ook nog een klein kindje die me graag in de ribben schopt, geweldig dit.
    Vk wuifde het weg "Zal de griepprik wel zijn" lijkt me sterk dat ie pas na 2 weken komt om mij grieperig te laten voelen, maar oke :)

Als advies kreeg ik: drink water, rust veel en paracetamol. Maar het ergste vind ik de keelpijn en het feit dat ik mijn neus niet mag ophalen omdat er familieleden zijn die dit vervelend vinden, maar snuiten helpt niet bij mij.

6. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Ik heb dus net de griep gehad, maarja t heerst enorm.

Even over bovenstaand, als je je neus snuit werk je een voorhoofdsholte ontsteking in de hand. Het schijnt zo te zijn dat door de druk je dan juist alles in de holtes werkt. Ophalen is dus juist gewenst. Helaas kwam ik hier iets te laat achter ;) (voorhoofdholte ontsteking heb ik nu...)
    Dus niet te veel aantrekken van je familie, zeker nu niet :p

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ophalen beter is, altijd al geweten, helaas vindt hij het zo irritant dat ie wilt dat ik maar boven ga zitten totdat het voorbij is (maar zelf wel lekker snuiven als ie verkouden is, hah)

8. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Dan mag hij ook boven zitten tot het over is? :p

9. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    hier ook steeds wat grieperig en meestal begint het in de avond, moet zegge dat het vanavond wel goed gaat alleen ben ik wat verkouden

10. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Hier gaat t gelukkig eindelijk beter qua verkoudheid en grieperigheid. Zo aan t einde van de zwangerschap is het al zwaar zat zonder verstopte neus, keelpijn, hoofdpijn etc.
    Gelukkig gaat het over! Denk daar maar aan...

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    griep heerst ook op het moment....
    vorige week heb ik ook 5 nachten opgezeten niets anders gedaan dan van de bank naar toilet.. Heel vervelend.

Beterschap, hopelijk snel weer wat fitter :)

Share This Page