Kan zijn dat ze je nu beter in de gaten willen houden en misschien eerder laten komen. Dit als je placenta niet voldoende meer functioneerd om je kleintje van alles te voorzien. Hoop voor je dat alles gewoon lekker bij trekt
He meis, Het zou mijn verhaal kunnen zijn! Hier kun je mijn verhaal lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Mijn beeb liep bij een pretecho ook achter qua buikje, dus waren ze bang voor negatieve dyscongruentie (groeiachterstand). Ik ben daarna op advies van de vk minder gaan werken (50%) en heb goed mn rust genomen.. 2 weken later hadden we een groeiecho en bleek de beeb heel goed gegroeid te zijn! Hoofdje en beentjes waren bij die groeiecho zelfs iets bovengemiddeld en het buikje lag op de gemiddelde curve (3 wk gegroeid in krap 2 wk tijd!). Ik zou als ik jou was dus mn rust nemen. Het kan ook echt een momentopname zijn he, ga niet gelijk van het ergste uit! (is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het ) En niet elke baby is even groot, je hebt nou eenmaal grote en kleine kindjes. Sterkte/succes ermee!
Als ze maar blijft groeien, dat is het belangrijkste. Iedere baby volgt zijn/haar eigen lijn is mij verteld. De één is nou eenmaal groter dan de ander. En op zich is het wel fijn dat je in de gaten gehouden wordt toch? Mocht er dan echt wat zijn, dan zijn ze er snel bij. Maar nogmaals, maak je niet druk en neem je rust! Jij ook in februari uitgerekend dus?
Ik de 22e! Je banner geeft trouwens 30 weken en 2 dagen aan, maar dat klopt dan toch niet? Want dat ben ik vandaag namelijk ook .