Hiep hiep hoera, vandaag ben ik uitgerekend van mijn derde kindje...Na twee jongetjes is er nu een meisje op komst. (volgens de echo dan he) En..hoe is de stand van zaken, wil je weten ? Nou, ik ben met 36 weken naar het ziekenhuis geweest vanwege weeen , die overigens weer wegtrokken. Ben inmiddels TWEE keer gestript zonder resultaat, heb mijn slijmprop verloren...En Nu? nothing, riente, knotse, zero, niks, NULLLL!!! Het wachten duurt me zo lang, ik wil mijn kindje...Wie wacht er met me mee? Duim ik voor jou, duim jij voor mij
Ik durf te beweren dat jij binnen nu en twee weken een kindje rijker bent Nee, zonder te dollen, heerlijk toch dat ze toch is blijven zitten, dan heeft ze het vast nog even nodig. En een meid, wat een verandering zal dat zijn. Alvast gefeliciteerd. Ik hoop dat je niet te veel last hebt van kwaaltjes.
He meid.... Ik duim voor je!! De dag is nog lang. Ik kan me goed voorstellen dat je je kindje wil vasthouden. Ben zelf nu 38 weken en ik word echt GEK van het wachten..... Wij weten het geslacht niet en ik ben nu zooooooooooooo nieuwsgierig!! Nou meid ik hoop dat het snel mag beginnen. Veel liefs!
ooooo nog maar even dus (niet langer dan 2 weken in iedergeval , maar ik geloof je helemaal dat je nu elke dag wachten nog te lang vind). Geniet toch nog maar even van je dikke buik en je meid komt vast snel!
Wie weet gebeurt het vanavond of vannacht nog, je weet het niet Ik duim voor je dat het snel mag beginnen, duim je ook voor mij?
Spannend msu973!!! Ik ben morgen uitgeteld. Ik heb in het weekend veel harde buiken en weeen gehad en vanmorgen ook nog wat krampen. ik verlies ook delen slijmprop. Maar ik heb het idee dat die kleine op zich laten wachten tot vaderdag
Hier nog iemand die het beu is! Ik duim gezellig met jullie mee hoor meiden... En wat iedereen zegt, nog max 2 weken. (al kunnen die heel lang duren ben ik bang)
ik duim ook met jullie mee. zit zelf ook echt te wachten tot er wat gaat gebeuren......maar het is nog erg rustig hier..... groetjes petra
Hoi Meiden, Ik ben morgen uitgerekend, en ben het eigenlijk nog niet "zat". Ben wel heel nieuwsgierig, maar heb zo'n heerlijke zwangerschap. maar 8 kilo in totaal aangekomen, voel me fit en goed, heb geen hele drukke diva die mijn ribben breekt, geen klachten als vocht vasthouden, of pukkels, veel plassen etc. Maar ik ben wel heeeeeeeel erg nieuwsgierig naar dr, en zou het niet erg vinden als ze zich vandaag of morgen zou melden. hihi Heb wel af en toe wat krampjes maar de vk zegt dat het nog te vroeg is om te strippen. dit wil ze evt. maandag doen en dan dinsdag nog eens als het nog niet op gang is. dan krijg ik ook gelijk een afspraak bij het zh voor controle. Ben benieuwd! voor jullie ook natuurlijk. allen heel erg veel sterkte! x
Ik word ook pas volgende week gestript. Hoop dan wel dat het meteen effect heeft, niet dat ik nog een week loop te sukkelen met die voorweeen..
Ik heb woensdag weer een afspraak bij de vlos. Ik ben benieuwd wat ze gaat doen/ zeggen. Ze heeft nog niets gezegd over strippen. Ik ben de hele zwangerschap goed doorgekomen, weinig klachten, veel bewegen en leuke dingen doen. Maar de laatste dagen is het alsof ik me voor alles afsluit. Ik ben helemaal in mezelf gekeerd. Is dit herkenbaar voor een naderende bevalling?
ik denk dat het wel herkenbaar is hoor maible. je hoort wel vaker dat zo tegen het eind van de zwangerschap vrouwen lekker op zichzelf met de partner op de bank wilt hangen en niet de deur uit wilt. Is ook wel belangrijk denk ik om je zo op de bevalling voor te bereiden.. of het is echt een "stilte voor de storm". fijn he zo'n zorgloze zwangerschap. daar boffen we echt heel erg mee. strippen doen ze bij een eerste kindje va 41 weken het liefst zei mijn vk. dan is er vaak meer resultaat geboekt. ze zal het er woensdag wel over hebben. of je bevalt vandaag of morgen! dat zou natuurlijk het leukst zijn. vind je het eng?
Ja, we mogen echt gelukkig zijn met een onbezorgde zwangerschap. Zeker als ik al die verhalen van vriendinnen hoor en hier op het forum lees. Het kan ook heel anders gaan.. Ik kijk eigenlijk wel uit naar de bevalling. Ik ben meer nieuwsgierig dan zenuwachtig. Misschien kom ik daar nog wel op terug als het zo ver is En jij september1909?
Hier ook iemand die morgen 40 weken is en een goede zwangerschap met heel weinig klachten heeft!! Het is aftellen die laatste daagjes...weekjes... Ik mag volgende week maandag weer komen en dan gaan ze kijken hoe het er voor staat met mijn bmm en hopelijk dat ze ook gelijk willen strippen, anders moet ik volgende week ook naar het zh voor controle. Spannend meiden!!
Ik kijk er ook heeeel erg naar uit dan dat ik er bang of zenuwachtig voor ben. Maar net wat jij zegt, wie weet kom ik daar nog wel op terug als het eenmaal zover is. haha ik zou graag thuis willen bevallen, en hoop daarom zo dat ze deze week komt. en jij?
Ow, dames spannend allemaal! Het kan ineens gebeurt zijn hoor, maar het wachten duurt lang idd! Hier nog een paar daagjes tot de uitgerekende datum, maar hoop stiekem niet tot zolang te hoeven wachten. Ben het ook zo zat! Vanmorgen gestript en toch al wel 3/4 cm ontsluiting met een verweekte baarmoedermond. Dus we wachten af wat hier de de dag en de nacht brengt. Iedereen succes! Lang duurt het iig niet meer.