Eva 4350 gram 53 cm met 41 weken Lisa 4490 gram 53 cm 40+4 weken Allebei thuis geboren en dus niet ingeleid. En nu helemaal niet flink. Eva 117cm 20 kg en Lisa 99 cm 14,5 kg
Oudste dochter: 41+5: 3500 gr Jongste dochter: 41: 4310 gr (ingeleid) En volgens de gyn was deze nog wel even blijven zitten als ze de natuur niet een handje geholpen hadden
40+2 3992 gram. En bij de 34 weken werd me nog verteld dat ik ervan ujt moest gaan dat het kindje nuet groot zou zijn....
ik speel vals. onze grote baby is met 37.5 weken met een geplande keizersnede gehaald en was toen al 10 pond en 56 cm. gynaecoloog durfde het niet aan om hem langer te laten zitten of om hem via de natuurlijke weg te laten komen, hij kon ook niet indalen.
Eva en Lisa zijn na de 34 weken erg hard gaan groeien. Voor die tijd gewoon gemiddeld (heb bij Lisa een groei echo gehad met 34 weken).
Ruim 4300 gram en een paar dagen overtijd. Ik werd ingeleid trouwens. Meneertje had vast nog een paar dagen willen blijven zitten. Ben blij dat ik werd ingeleid, ( andere reden dan de grootte hoor) want een paar onsjes meer was niet zo leuk persen geweest Nu was ik met een half uurtje klaar
Haha, had ook zoiets. Het zou een normale baby zijn. Een dag later werd hij geboren en was dus een kilo zwaarder en een grote baby. Lekker dan
2e zoon 3940 gr 40.3 weken. dochter 4050 gr 40.0 weken en een bevalling van een uur, zegt dus helemaal niets.
metingen neem ik ook niet altijd zo nauw. Bij mijn zoon zeiden ze aan de hand van groeiecho's oh dat wordt een grote! Met 39,5 ingeleid en hij was 3200 gram Mijn dochter zeiden ze steeds oh ze is klein etc ook bij echo's meten was ze steeds aan de "kleine"kant. Ze is met 37.1 geboren en ze was bijna 3500 gram. Ik wil niet weten wat ze dan met 40 wkn was geweest
Zegt vrij weinig denk ik.. mijn dochter was vroeg, 36+4 en was 3370 en 46cm.. Wel een hoog geboortegewicht voor de duur, maar was maar een kleintje