hoi hoi dit word niet gedaan bij de bevalling maar om de bevalling een beetje proberen op te wekken dan friemelt de gynaecoloog met zijn/haar vingers de placenta een beetje los van de baarmoedermond dit kan ervoor zorgen dat je weeen krijgt en dus gaat bevallen, helaas hoeft dat niet zo te zijn groetjes nathalie
Volgens mij niet de placenta hoor :S of ben ik nou kippig... ? Ik dacht dat de vliezen van de baarmoedermond werden "gemasseerd" of "losgemaakt" .....
En als het om strippen gaat bij de bevalling... Dan zet men een zwoel muziekje op, het licht wordt gedimd en langzaam dansend kan de kraamvrouw haar kleding op sierlijke wijze uittrekken He nee, flauw van me. Het antwoord staat in eerdere posts al gegeven. Groet van Kiki
Ik ben de dag voor mijn bevalling gestript. Je moet wel zo ongeveer 2 cm. ontsluiting hebben. Ik vond het erg pijnlijk. En mijn vriend ging zo wat van zijn stokkie terwijl hij tijdens de bevalling mij heel goed bij stond. groetjes
ik ben destijds ook gestript had toen al 3 centimeter ontsluiting en al weeen en gebroken vliezen. wou niet doorzetten daarom ook gestript toen. liep 48 uur rond bleef steken aan de 3 centimeter daarom ook in het ziekenhuis bevallen1