Ben op het moment 36,6 weken zwanger dus bijna 37 weken en heb sinds gister avond zoon last van voorweeen wordt er zo moe en verdrietig van het is echt de hele dag al en ben vanmiddag bij verloskundige geweest en die zei ja bij een tweede kun je daar veel last van hebben maar voel me zo verdrietig en bang nu hoe lang gaat dit duren ben zo bang ook voor de bevalling kan de hele dag wel huilen!!! En heb ook nog een peuter van 2 rond lopen voel me zo schuldig tegenover hem! Ik weet het gewoon ff niet meer!
Ik snap je helemaal, maar vertrouw erop dat het echt allemaal goed komt! Zit in dezelfde situatie als jou, heb ook nog een jongetje van twee rondlopen, is een stuk zwaarder als de verleden keer vind ik! Laatste loodjes wegen het zwaarst en er is er nog nooit één blijven zitten haha Sterkte en hopelijk hoef je niet lang meer te wachten
Ik weet nog dat ik ook een tijdje voorweeën had voor mijn bevalling. Voornamelijk 's avonds en 's nachts. Mijn VK zei altijd 'wat je nu al hebt gehad is voorwerk voor de bevalling' en ik had inderdaad op een gegeven moment al 1,5 cm ontsluiting.... dus die hoefde ik al niet meer weg te puffen.... hoop voor je dat het wat rustiger wordt meid. En wat betreft de bevalling, probeer je niet al te bang te maken, je hebt het al eens eerder gekund en je zult het nu ook weer kunnen! Succes!
Hier ook het zelfde, ben nu 37,5 week en heb dit al 3x gehad (sinds 24 weken), erg frustrerend omdat je niet weet waar je met jezelf heen moet en ik heb ook een jochie van 2,5 erbij. Nog even volhouden, we kunnen het!
Bedankt voor reaxties ben gewoon heel onzeker en bang op het moment wordt steeds erger! Vind het gewoon weer zo eng en spannend!
Tja.. bij een tweede en volgende is het gerommel over het algemeen wat erger.... als bij een eerste... hier heeft het bij nummer 2 ook lang gerommeld... met bloedverlies en ontsluiting enzo erbij..... en uiteindelijk kwam mevrouw pas met bijna 42 weken..... hoop voor je dat de jouwe niet zo'n dwarse is.... hou vol.... je bent echt aan de laatste loodjes bezig... je doel is in zicht... houdt dat voor ogen..!!! Tjakka!!