wij hebben ook best een grote meid maar ze is lang en smal dus dan valt het niet zo op ze zit nu een beetje tussen 62 en 68 in. broekjes heeft ze 68 want ze heeft echt lange benen (groei spurt gehad 2 weken geleden) en truitjes is van het ene merk 62 en van het andere 68 maar denk dat 62 niet zo heel lang meer gaat passen.
Dank jullie wel voor de vele reacties!! Ik kom nu wel bij H&M, Hema, Zeeman en maak ook wel wat kleertjes zelf. Waar vind ik Z8 en Name it? Bij babyzaken als Prenatal? En Esprit? Is het ook een beetje betaalbaar of betaal ik dan voor een broekje 18 euro ofzo? Ik zal ook eens kijken in het topic over grote baby's.
esprit koop ik altijd online.ik denk niet dat ze in esprit winkels te koop zijn. voor een joggingbroek van warme sweatstof betaal je 13-14 euro. babycord ribbroek met zakjes betaal je wel meer dan 18 euro.rompers zijn wisselend 12 euro of soms 20. is niet echt goedkoop. maar blijft mooi en in vorm. ik betaal het wel omdat esprit perfekte pasvorm heeft voor mijn baby. je kunt altijd gratis terug zenden als het je niet bevalt.
Ik koop Esprit ook wel eens online, maar ook wel in een grote sportzaak hier in de buurt die ook merkkleding verkoopt, Prénatal verkoopt geloof ik ook Esprit. Name-it koop ik bij een Name-it winkel, maar hebben ze online ook. Z8 wordt meestal verkocht in van die kleinere winkeltjes. Esprit en Name-it vind ik wel betaalbaar, Z8 is over het algemeen een stuk duurder.