hand op buik,pijnlijk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lizzie123, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    hai meiden..sinds 2 weken terug ongeveer komt de kleine naar me hand toe "zwemmen"als die op mn buik ligt..lekker warm natuurlijk. Na 20min gaat dit vreselijk zeer doen!?me hele buik trekt dan samen en vervelende pijn! Heeft iemand er ervaring mee wat het kan zijn?
    bedankt alvast!

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Harde buik?

3. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    zat er ook aan te denken ja, maar dat is toch helemaal niet goed? Voortan geen hand meer op me buik?

4. missy32

missy32 Lid

13 feb 2009
    42
    0
    0
    Ik heb dat bij mijn eerste ook gehad,als mijn man z'n hand op mijn buik had ging dochterlief er heel hard tegen aan drukken met haar voetjes.Dan moest ik vragen of mijn man z'n hand wilde weg halen want dat ging ook zooo zeer doen.Verder was er niks aan de hand hoor.Ik was alleen wel wat verder in de zwangerschap.

5. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Een harde buik kan geen kwaad hoor, je krijgt waarschijnlijk je harde buik mdat je kleintje zo beweegt ineens.
    Daardoor raakt je baarmoeder, die een spier is, geprikkeld en reageerd erop met samentrekken.
    Als je niet zwanger bent trekt je baarmoeder zo´n 10x per dag samen maar daar voel je nooit iets van.
    Nu je baarmoeder groter is voel je dat dus wel.
    Geen zorgen dus.

Deel Deze Pagina