grote baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ptries, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogel92

vogel92 Lid

25 apr 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier eentje die 4250 woog bij de geboorte. Het grootte voordeel vond ik dat ie juist niet zo ieniminie was en dus minder 'breekbaar' voor je gevoel. Vooral bij een eerste alleen maar fijn. En echt het is toch echt jouw baby! Als ik dan later bij andere op kraambezoek ging, zag ik toch echt wel een verschil, vooral als dat baby's van nog geen 3 kilo waren, maar ik maakte me er niet druk om.

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier ingeleid met 38+1 vanwege een heel zwaar kindje.... Toen Nina er uit was dacht ik als eerste wat is ze DUN... Ze woog 3825 maar was 54cm lang... Terwijl ze juist kort zou zijn en zwaar... En dat na 6 groeiecho's door verschillende mensen...

3. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn te lezen alle deze ervaringen:) Ik laat het ook wel wat los hoor, maar ja vond het gewoon vervelend en gister hoorde ik het van 3 mensen achter elkaar dus was er gewoon ff helemaal klaar mee!
    Wij wachten gewoon geduldig af wat voor prachtig mannetje we krijgen;) 8 oktober groeiecho nr 3 en dan we zien wel weer,

fijne dag!

4. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    hier ook een groot kindje. ben nu 37 weken en kindje is geschat op nu al 3.500kg en 52cm. grootte en gewicht vind ik niet zo belangrijk voor een babytje... eerder voor mij om het eruit te persen haha :(

Deel Deze Pagina