Hi dames, Even polsen omdat ik zo nieuwsgierig ben naar wat voor een voorgevoel jullie over het geslacht van je kindje hadden en of dat achteraf bleek te kloppen of niet.. Wat dachten jij en/of je partner en wat bleek het uiteindelijk te zijn?
Hier ook....eigenlijk al jaren dat gevoel.... En ook vandaag bleek mijn voorgevoel weer eens te kloppen...een jongen!!
Ik heb 1 broer. Hij heeft 3 zonen. Er is dus altijd gezegd tegen mij: jij moet voor de meisjes zorgen. Toen ik zwanger was, werd er dus ook veel over een meisje gepraat. Ik heb heel lang gedacht een meisje maar heb me laten beïnvloeden door mijn omgeving. Toen we de jongensnaam hadden, ben ik er een week of 2 van overtuigd geweest dat het een jongen zou zijn. Daarna weer geswitched naar een meisje. Het bleek een jochie te zijn
Ik en iedereen om me heen waren er allemaal van overtuigt dat ik zwanger was van een jongetje. Het was een meisje
ik wist al bijna zeker dat ik weer een zoontje zou krijgen voor dat ik al zwanger was toen we naar geslachtsbepaling gingen zei ik al we gaan eigenlijk voor niets het is toch een jongen ik had gelijk.
Ik en mijn omgeving hebben heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Ik heb nog niemand gehoord over een zoon haha. Ook in mijn dromen beval ik van een meisje dus ben benieuwd over een kleine 6 maanden wat het resultaat is!
bij mijn vorige twee zwangerschappen wist ik zeker dat het beiden jongens waren en dat klopte.. nu ben ik weer zwanger van een jongen en kan het deze keer maar moeilijk geloven .. voor mijn gevoel is dit geen jongen maar een meisje haha.. nou ja beide zijn even welkom maar geloof het pas dat het een jongen is wanneer het geboren is
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik mama zou worden van 2 jongetjes! En 't klopt! Hoewel ik bij deze zwangerschap ook in 't begin vaak dacht dat het 'n meid zou zijn omdat ik zoveel 'meidenkwaaltjes' had en de zwangerschap zo anders is als bij mn eerste zoontje...
Ik had heel sterk het gevoel dat het een jongen zou worden. Mijn schoonmoeder had het ook al over een jongetje. Mijn ouders en broertje zeiden dat het een meisje zou worden. Mijn tantes en nichten dachten ook een jongen, maar heb ook een aantal mensen gehoord over een meisje. Mijn ouders en broertje hadden gelijk. Ik krijg een meid.
Hier de heilige overtuiging dat mijn eerste een meisje was.. en velen met mij. Maar manlief was niet over te halen, die wíst naar eigen zeggen dat het een jongen was. Echo met 16 weken liet toch echt een duidelijke meneer pielemans zien, hihi Na mijn zoon zou ik het nu érg leuk vinden om een meid te krijgen, maar aangezien ik zo heerlijk optimistisch ben denk ik nu dan maar dat het wéér een jongen is! Mijn vent is er nu echter van overtuigd dat het een meisje is.. vervelende vent, hij heeft áltijd gelijk gehad, bij iedereen, dus nu wordt hij arrogant, hahaha.
Die van mij denkt dus dat het een meisje is. Hij denkt het niet alleen, hij weet het zeker. Zo zeker dat hij en zijn vrienden het al hebben over 'zijn meiden'. Zo van' Hey man, hoe is het met jou en je meiden?'. Ik heb alleen al vanaf het begin dat ik zwanger ben het idee dat het een jongetje is. Weet niet waarom en ik kan de vinger er niet goed op leggen, maar ik denk het gewoon.. En telkens als ik dan aan een meisje denk dan gaan mijn gedachten toch weer naar een ventje. Jullie hadden het bijna allemaal goed, dus ik vrees dat dat moederinstinct toch wel heel sterk is! Ben benieuwd, volgende week maandag zullen we het (hopelijk) weten!
Ik had het fout! Dacht echt een jongen te krijgen, mijn vriend dacht dat ook. Niet dus!! Geslachtsbepaling en 20 weken echo zeiden beide meisje. Heel leuk..lekker veel roze gekocht enz. Maar nu al 10 weken geen echo gehad..en schrok.vanacht wakker..straks hebben ze het fout...of is er nog iets aangegroeid hahah...zit ik dan met allemaal roze pakjes
Vanaf dat ik wist dat ik graag kinderen zou willen krijgen, dacht ik altijd een jongetje. Mijn hele familie dacht een meisje. Toch een beetje gaan twijfelen voor de geslachtsbepaling, maar toch een jongetje! :-D
Moederlijk voorgevoel? Ik ben bang dat ik dat gen mis Bij de 1e was ik ervan overtuigd dat ik een zoon zou krijgen, kon mezelf gewoon niet voorstellen met een meisje... Dat was dus wel zo... Bij de echo zei de echoscopiste dat we een dochter verwachten, haha, ik heb zelfs nog aan haar gevraagd of ze het wel zeker wist, omdat het volgens mij niet kon kloppen Na de geboorte van onze dochter ben ik 180 graden gedraaid en vond mezelf dan toch echt een meiden mama.... zwanger van de 2e was ik er ditmaal van overtuigd dat we weer een meisje kregen... Weer mis, op de echo was duidelijk te zien dat het een jongen was! Nu zwanger van de 3e.... ML zegt dat we een meisje krijgen, mijn voorgevoel zegt dat het een jongen is..... zal dus wel weer een dochter zijn zaterdag weten we het
Mijn moedergevoel laat me in de steek geloof ik dit keer Bij de eerste dacht ik in het begin een jongen, tot ik begon te dromen over een meisje. Alles wat mijn aandacht trok was meisjesspul en ik richtte me alleen nog maar op roze. Dit bleek ook te kloppen bij de geslachtsbepaling Dit keer, in het begin voelde ik.. helemaal niets! Misschien komen de dromen later nog, dacht ik. weer helemaal niks! Mijn gevoel neigt nu meer naar een jongen maar nu heb ik vannacht toch gedroomd dat het een meisje is. En volgens de echo leek het vooralsnog op een meid (maar was twijfelachtig). Ik word helemaal gek van mezelf, wil het zo graag weten maar mijn instinct weet ook niet meer wat ie nou moet denken We zullen nog tot eind januari moeten wachten voor we het weten..
Bij Aiden wist ik het niet zo. Ik dacht eerst heel twijfelachtig een meisje, maar een dag voor de geplande keizersnee zei ik heel stellig tegen mijn vriend: volgens mij krijgen we een zoontje! Ja dus! Bij deze heb ik ontzettend sterk het gevoel dat het een meisje is. Het zou me hoogst verbazen als het een jongetje is. (Maar aan de andere kant ook weer niet echt, want bij ons in de familie en in de buurt worden alleen maar jongetjes geboren.) Volgende week vrijdag 28 december zullen wij het weten.....