Grote baby

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk ook dat dit gewoon een weblog is, dus gewoon onder weblogs schrijven en een link in je handtekening :)

Ik vind je bedoeling met het stukje grappig en herkenbaar, maar je maakt nu van de stijlvorm 'overdrijving' zo gretig gebruik dat het het grappige wat verliest. Als je wat subtieler de overdrijving zou gebruiken, zou het grappiger worden... :)

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik vind het een leuk stukje maar ben verbaasd met hoe jij voor je man zorgt whaha. Drinken pak ik wel eens maar als hij iets om laat vallen mag hij het zelf opruimen ;)

3. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Lol :D:D:D

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    whahahahahahhaha geweldig

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik vind het niet super grappig, maar wel jammer dat je geen eigen topics meer mag openen, lees dit idd ook liever dan vervelende berichten.

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Kun je ook zeggen tegen alle KBS topics, of alle Show je dit en dat topics die telkens terug komen. ;)

7. kippiekip

Serieus ??

Zijn dr nou echt van die trieste mensen hier op zp die dit gaan melden :$ How low can you go ;)

Laten we dan ook lekker elke maand de topics melden met de vraag '' is de ZT al gestort '' '' Is de WW al overgemaakt '' '' Is de KBS al gestort ''

Weet je wat het is de laatste tijd met ZP, ze meten met twee maten en dat is heel irritant, of je doet alles verbieden of je doet niets.

8. Onder water

Onder water Niet meer actief

Zeiken om het zeiken noemen ze dat, sjongejonge waar kunnen mensen zich druk om maken. Grote moeite om backspace te gebruiken als het je niet zint!

@ts Leuk geschreven!

9. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Nou ik sluit me hierbij aan!

Leuk stuk!! Wordt de lounge een stuk gezelliger van hahaha

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dat gevoel krijg ik ook sterk de laatste tijd:)
    Jammer:(

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    wil net zeggen gewoon blijven posten hier,
    hartstikke leuk zo om het te lezen!

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van jouw blogs, maar het is wel erg triest dat sommige zich er zo druk om maken dat ze er een melding van maken. Kom op zeg dan lees je het toch lekker niet

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hahahahaha

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ff serieus hé!

Zijn er nou echt mensen die hier een melding van maken?
    Hebben die niks beters te doen ofzo?
    Ik vind het leuk om soms wat anders te lezen dan de standaard recepten kgb zt kbs moet ik hiervoor naar de dokter topics!

Ts maakt verder geen reclame niks!

Ik vind dat echt wel een beetje triest of nja zeg maar gerust heel erg triest!!!

Nog ff en er word overal melding van gemaakt en kun je niks meer posten hier;)

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sluit ik me volledig bij aan..

Ik vind je stukjes heel leuk on te lezen.. Even wat anders dan de "standaard" topics....

16. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    sjonge jonge mensen..get a life...vind dit trouwrns ook geen echte weblog...meer een soort column (schrijf ik dat goed?:p)

Ik vind de stukjes WEL grappig..spelfoutjes boeien me niet..het is gewoon vermaak

dus geitewollensokkenzeikers...ga even wat anders doen dan overal meldingen van maken die nergens op slaan...sjeeeess
    kinderachtig gedoe hier zeg...mag alleen ja en amen zeggen en de fanatieke mods in de kont kruipen

waar is de tijd gebleven dat je nog een discussie mocht.voeren..zelf topic titels mocht bedenken en gewoon wat leuks mag schrijven;):)

17. kippiekip

:D zooooooo mee eens.

18. nono

nono Niet meer actief

Echt belachelijk dat mensen hier een melding van gaan maken.

Leuk geschreven trouwens! :D Zo jammer dat je het niet meer mag posten. Misschien tip voor 't beheer, kijk ook eens naar de hoeveelheid mensen die het wél leuk vinden. Tjonge jonge jonge.

19. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Leuk geschreven beetje jammer dat anderen er dan zo over beginnen te zeiken.

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Gewoon blijven schrijven ben echt dan van jou blog dingen je brengt zooo grappig..

Deel Deze Pagina