Met 16 weken heb ik een geslachtsbepaling laten doen.. alleen mijn baby werkte totaal niet mee.. na 40 minuten hebben we wel een uitslag gekregen maar ze kwam niet echt overtuigend over.. beetje twijfelend.. kunnen jullie zo zien of het een meisje of een jongentje is?
Zo zag t er bij mij ook uit met 16 wk. Kindje lag er moeilijk voor. Dus vk zei ook een meisje... Toen bleek toch echt met de 20 wk echo dat t een jochie is hahaha
Dankjewel voor jullie reacties! Jaa we kregen dus te horen dat het een meisje is.. ik dacht we wachten tot de 20weken echo en vragen dan om een bevestiging. Maar het is een eigenwijsje, ze lag er weer niet goed voor.. jaa en dan beginnen de twijfels te komen hoor! Haha
Bij mij konden ze het eerst ook niet zien omdat hij verkeerd lag. Maar ik mocht 2 dagen later terug komen om zeker te zijn van het geslacht. Ze kon wel wat gaan zeggen maar voor een geslachtsbepaling betaal je dan kunnen ze niet hun vermoedens uitspreken. Ze moeten het dan 100 procent zeker weten. Ze dacht eerst ook een meisje maar 2 dagen later was het overduidelijk een jongen
Ik denk ook meisje! Ik zie echt streepjes en bij een jongen, tenminste bij mijn beide jongens, zag je met 16-17 weken toch al behoorlijke balletjes zitten