Hoi meiden, Vorige week had ik echt een beroerde week, ik was heeeel erg moe en vreselijk misselijk. Nu deze week ben ik om de dag moe, gister had ik energie voor 10 en nu kun je me opvegen. Ik kan er geen hoogte van krijgen zeg. Ik ga me er denk ik ook maar aan toe geven aan de moeheid door elke middag maar even te gaan slapen. Wie van jullie heeft ook om de dag last van moeheid? Liefs Mariska
Nou, om de dag niet precies...maar wel goede en slechte dagen hoor! De hele zwangerschap door al. Ik denk dat het heel normaal is, en zo is het nog een beetje te doen he Gewoon lekker je rust nemen als je het nodig hebt en lekker los gaan als je fit bent! Het duurt nog wel even..... Elmo
Ik was tot een week of 12-14 alleen maar moe. In week 8 had ik een week vakantie en heb alleen maar in bed gelegen.
Hier gemiddeld tot ongeveer week 12 hondsmoe geweest en daarna idd. op en af...Ene dag energie genoeg, andere dag al moe van niks...hoort er denk ik bij!
Ik had in het begin van mijn zwangerschap daar geen last van, maar nu is het alsof mijn lichaam het in aan het halen is.. Ben nu continue moe en kan bijna niks doen of ik krijg kramp ofzo....
Ben sinds de verhuizing vorige week echt zoooo super moe.. Er komt op mn werk echt werkelijk niks uit mn handen... En dan voel ik me daar weer enorm schuldig over. Ik slaap ook niet echt lekker. Steeds wakker omdat ik moet plassen of dorst heb of om dat ik me omdraai en dan wakker word van een heen en weer 'schuivende' beeb in mn buik! Maar ja, dat hoort er blijkbaar allemaal bij: ik probeer op mn werk dus een beetje 'uit te rusten'
Heb ik in het begin ook wel gehad, niet precies om de dag maar wel dat ik 1 dag actief was en de dagen erna weer een wrak haha. En moe en misselijk bleeh. Na de 12 weken ging het stap voor stap beter. Merk wel dat ik nu wat meer energie heb mits ik goed slaap anders ben ik overdag niet vooruit te branden haha. groetjes
ik heb hetzelfde heb vorige week ook een verschrikkelijke week gehad maar sinds paar dagen de ene keer wel moe en de andere keer sta ik om 11 uur de keuken te poetsen