pijn niet willen / kunnen lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door irisnaomi, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herkent iemand dit vriend is nu wel naar HAP maar misschien dat iemand het herkent van zijn haar dochtertje/zoon
    We waren vanmiddag aan het lopen en moesten een bultje over hier hebben we ons dochtertje gewoon opgetild zijn er over heen gegaan en weeer neergezet om verder te lopen , blijkbaar wou ze in de buggy en ging hard huilen liep tenminste wou lopend naar me toe maar kon geen stap meer zetten zakte steeds door haar beentjes ..
    Door naar huis onderweg nog veel huilen maar in buurt van huis weer alles goed kon gewoon lopen en even lekker op bed gedaan .
    Na een uurtje was ze aan het huilen halen haar uit bed verschonen en naar beneden en weer niet kunnen lopen duurde denk 15-30 min en kon weer lopen , tijdens het eten ze wou iets pakken wat niet mocht van ons we zeiden er wat van weer huilen en weer dat ze niet kon lopen hing wat tegen je aan afwisselend op 1 been en viel ook..
    Zat zelf al een beetje te denken aan zuurstof tekort door het huilen ofzo ..

2. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Och jee wat sneu! Heb geen idee maar succes ermee! Hopen dat het mee valt. Laat je het weten als je meer weet?

3. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Heb je toevallig gekeken bij haar liezen? Misschien heeft ze een liesbreuk?!

onze kleine meid is hier vorige week aan geopereerd vandaar dat ik daaraan dacht. Hier wordt er nog niet gelopen maar herken wel het op en af huilen. Hier huilde ze omdat op dat moment haar eierstok via de liesbreuk naar buiten schoot. Dat deed natiirlijk veel pijn. Ze had er ook spontaan last van, van het een op andere moment krijste ze de boel bij elkaar. Zodra ze in de maxicosi zat was het over (door de houding schoot het weer terug).

Iets anders wat het kan verklaren zou ik niet weten, hopelijk is het niks ernstigs en weet je snel meer!

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoe was het bij HAP?

5. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013