grote babytjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wondertjes1992, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Hij kijkt ook zo gretig de wereld in, waardoor hij ook een stukje ouder lijkt. Zou hem zo op de foto ook rustig een maand of 8/9 geschat hebben.

2. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Mijn zoon krijgt 4 flessen van 270 water met 9 scheppen voeding en dan nog brood warm eten fruit enz. Hij is een hele goede eter maar zeker niet zwaar

3. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen kleintje
    Weet niet hoe lang hij nu is..........
    Maar hij is rond de 9 kilo (net gewogen)
    Hij is niet heel erg lang volgens mij
    in april weer naar het cb en dan weten precies hoe lang en hoe zwaar hij is

4. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    mijn venteke is sinds vandaag helemaal uit maatje 74 het spande allemaal dus lekker gewoon een 80 broekje en tshirt aangedaan.

hij is wel 3 cm gegroeid op een maand tijd ong is dit veel ?

5. happymama

happymama Niet meer actief

hier ook een lange , hij weegt nu 7 kg lengte weet ik zo niet ben net thuuis om te kijken . heb t vergeleken en hij is wel net zo lAng als mijn dochter met 6 mnd was hij heeft nu al 68 aan . zn broekjes zakken wel af maar voor de lengte heeft ie t echt nodig. hij is nu bijna 4 mnd:$

6. happymama

happymama Niet meer actief

ook even een fotoke spammen

7. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
  8. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Wat groeien de kindjes toch snel.
    Mijn meisje vandaag in de wagenbak heerlijk in het zonnetje,met jurkjes zit ze nu toch echt in maat 74,maat 68 is te kort :(
    En dat met 3 maanden en 1 week oud.
    Met truitjes gaat 68 ook nog wel,maar zit wel precies,ondanks ze 66 cm lang was,afgelopen week.
    Zal wel aan het gewicht ook liggen want ze weegt nu bijna 7,5 kilo .

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wat een mooie kids zeg!

Ik wil mijn kids ook showen, maar foto's staan op de andere computer. Ik weet niet hoe ik dat moet overzetten. Mijn jongste was tegen de 6 maanden 72 cm en woog 8,5 kg.

Wat ik zo jammer vind is dat het echte baby er zo snel vanaf is. En vooral kleding gaat te snel. Zo heeft mijn jongste een aantal pakjes helemaal niet aangehad wat ik had gekocht :(. Zo jammer.

Krijgen jullie ook steeds opmerkingen als "kan hij dat nog niet?", heel vervelend.

10. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hey meiden

Vandaag naar het CB geweest. Lucas is 63,5 cm en weegt 7020 gram!!! Ik had al zoiets in de gaten, want hij wordt echt zwaar!

Maar ze waren gewoon tevreden op het CB. Hij heeft vannacht doorgeslapen hier voor het eerst!! Moest hem vanmorgen om 7.45 wakker maken!

Ff vraagje mbt voeding: Lucas kreeg 1x180/6, 4x150/5 en 1x120/4 ('s nachts). Nu slaapt hij door en is de nachtfles er dus af. Hij lijkt net zo tevreden als met de nachtfles. Zou ik nu de flessen van 150 alvast moeten verhogen? Of zal ik het maar even zo laten? Dus nu 1x180/6 en 4x150/5? Want misschien dat hij dan even niet zo snel groeit hhaha

foto van vandaag, ff spammen :)
    Bekijk bijlage 233540

11. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    meiden, ff een vraagje:

wat geven/ gaven jullie je baby aan voeding met ongeveer 4 maanden?
    Lucas krijgt nu 5x180/6 maar wordt de laatste tijd weer wakker 's nachts. Hij heeft dan volgens mij niet echt kei honger maar is alleen te sussen met een flesje.

Nu zei iemand dat ik de avondfles van 23 uur naar 210 moet verhogen en dan een fles overdag naar 150 verkleinen.
    Maar is 250 ml niet verschrikkelijk veel melk voor zo'n klein manneke???

Kunnen jullie je dat nog herinneren?

Vanwege zijn KMA mag hij nog even geen bijvoeding. We moeten volgende week naar de KA maar ik weet niet zo goed hoe ik hem tot die tijd tevreden kan houden!

12. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    De voeding voor kma is heel lich verteerbaar ( heeft mijn zoontje ook gehad en die kreeg overdag 180cc en de laatste fles 270 cc hij had het gewoon nodig anders bleef hij huilen

13. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @mijn3ekindje: ik heb dat ook wel eens gehoord ja maar wist niet of dat waar was....we gaan nu vanavond maar even de proef op de som nemen om te kijken hoe hij hierop reageert (210/7)

14. Biancamv2

Hey meis,
    ik zou gewoon Lucas zijn laatste fles ophogen.
    Als hij honger heeft dus gewoon geven,het is niets om een kindje honger te laten leiden.
    Daniëlle eet ook gewoon 5 keer 180/6 en komt snachts ook soms,dan geef ik een flesje van 100.

Ze weegt nu 8 kilo en is 68 cm,heb gewoon het gevoel omdat ze zo hard groeit dat ze meer nodig heeft.
    Dat heeft jou Lucas ook gewoon,die groeit ook als een ketter,dus gewoon proberen meid.

groetjes Bianca

15. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Ja idd proberen. Mijn venteke is ook altijd een grote eter geweest.
    Zie hoe je kindje het doet. Kan nooit kwaad he.

16. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik denk dat ik ook een groot baby'tje heb:p

5 maanden oud, 8110 gram en 67,5 cm:D

Ze heeft heel lang op een liter voeding gezeten.. Nu zit ze gelukkig op 4 flessen en een pot fruit.. Hopen dat het over een maandje meevalt op t cb. Ze zit nu bijna op de bovenste lijn in de curve:cool:.
    Ze begint zich nu ook bijna om te draaien, misschien als ze wat meer beweegt dat het dan ook wat minder snel gaat:)

17. Biancamv2

Dit is mijn kleine meid,bijna 4 maanden oud, weegt 8 kilo en is 68 cm lang ;)

Ze zit nu trouwens onder de waterpokken mijn arme meid.

18. Biancamv2

Hier is mijn zoon trouwens even oud als mijn dochtertje nu,zie het verschil,hij woog dus toen al 10 kilo bij 73 cm lang haha,dikkertje dap.

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben dus gelukkig niet de enige met een groot kind hihi.
    Toen Jayden geboren werd woog hij 4240 gram en was 54cm.
    Maat 56 heeft hij 2 dagen aangehad.
    Maat 62 1 a 2 weken.
    Hij is nu 17 maanden en zit in maat 98..
    Laatst werd hij weer voor 3 jarige gezien.. Mevrouw vond het raar dat hij geen zinnetjes sprak..
    Vanaf zijn geboorte zit hij al ver boven de 2+ lijnen.
    Ik vond het niet altijd leuk hoor dat hij zo groot was en nu nog niet echt omdat mensen je aan kijken van 'waarom pak jij een winkelwagen?' 'waarom zit hij nog in de buggy'
    Maar ja ik laat ze lekker haha het is mijn kind en ik weet hoe oud hij echt is.
    In het zwembad laatst werd hij nog raar aangekeken omdat hij een zwemluier onder zn zwembroekje aan had.
    Dus ik vroeg 'hoe oud denk je dan dat hij is??' '3,5' 'ehh haal daar maar 2 jaar af, hij is nog niet eens 1,5'
    Het voelt vaak als verdedigen en vind het soms echt vervelend..

20. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Yorick wordt vaak aangezien voor en kind van 1,5 scheeld dat hij snel is met alles begint nu ook al met lopen

Deel Deze Pagina