Ik ben helemaal verliefd op deze kleur! Als deze baby een meisje is, kopen we waarschijnlijk een nieuwe kinderwagen, omdat we nu echt een jongenswagen hebben. Geen idee of mijn man deze wagen leuk vind, en of hij er zoveel geld voor overheeft, maar dat zien we dan wel. Vooralsnog kan ik deze kleur nergens vinden. Nou heb ik hier ergens gelezen dat dit geen special edition was, maar een nieuwe reguliere kleur (geloof dat Jewe dat schreef, maar weet het niet zeker) Ook tweedehands zie ik hem niet, waarschijnlijk doordat ie recent is uitgekomen. Iemand enig idee of deze wagen überhaupt nog te krijgen is en waar?
Op de website van bugaboo kan je hem inderdaad vinden in het roze. Het is wel niet licht roze. Je. Met maar eens kijken,Bugaboo Strollers, Accessories, & Parts | Official Website
Was idd een limited edition . Jammer inheb hem net via marktplaats verkocht , ik weet dat de wagen compleet bij babydump te koop was maar of dat nu nog is , ik vrees van niet . Succes
Balen!!! Ik zag hem gisteren weer in de stad, zo'n mooie kleur! Die andere roze vind ik te fel en te hard. Jammer hoor!
Ik heb hier de bekleding nog los te koop gevonden volgens mij: Aanvullende bekledingsset Cameleon Bugaboo, Zachtroze - BUGABOO | ref. I-185827 | Paradisio
Dankje! Kan ik altijd nog een wagen kopen en die bekleding bestellen!!! Super! Ik zie ineens dat er Camerons staat...handig die autocorrect op je telefoon! Hahaha!!!
Bedoel je deze: Marktplaats.nl > Overcomplete bugaboo cameleon antraciet/roze nieuwste model - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties