Hallo, Ik moet nog de verzorgingsspullen voor de kleine kopen. Iemand enig idee wat ik allemaal het beste kan halen, merk enz. Sudocreme en vaseline heb ik al op mijn blaadje staan.
ik heb zelf : zwitsal: zeepvrije wasgel en shampoo balneum : creme ( voor een droog gezichtje) en badolie sudocreme en vaseline idd.. meer gebruik ik niet.. en de vaseline eigenlijk alleen voor de thermometer...aangezien vaseline de huid dichtsmeert dus niet goed is om op het huidje zelf te smeren. ( werd me door de kv vertelt)
billendoekjes shampoo haarlotion bodylotion wasgel of olie bepanthen Ik gebruik de producten van zwitsal, vnl. omdat ik het lekker vind ruiken. Mijn advies is koop niet teveel, je doet erg lang met 1 fles. Bovendien weet je niet of je kindje wel tegen de producten kan
schaf niet teveel aan, je kan later nog bijkopen, ik heb van weleda: wasgel, billencreme, olie en badolie. Ik gebruik momenteel alleen de olie en badolie zelfs maar. Verder zijn de kant en klare washandjes van zwitsal wel handig. en heb je natuurlijk billendoekjes nodig.
Wij vinden die kant en klare washandjes van Zwitsal ook erg handig! Verder is / wordt hier gebruikt: Bepanthen, Sudocrem, zeepvrije wasgel, badolie, shampoo, haarlotion, olie en creme. Wij hebben het meeste van Zwitsal en nu ook een aantal producten van Lief! Ruikt erg lekker! En staat een stuk leuker op de babykamer dan al dat fel gele Zwitsal! Tja, het ook wil ook wat he...
Wij hebben de zeepvrije producten van zwitsal gehaald. De shampoo, badolie en nog iets.. Heb ook sudo voor 't kontje. En verder nog even niks. Ik kijk wel even waar ik tegenaan loop wat ik moet hebben.. Straks kunnen ze er idd niet tegen en dan zit je ermee... Vandaar ook dat ik alles zeepvrij heb gekocht.. Dat is misschien ook iets minder prikkelend..
Let goed op dat je niet teveel koopt. Ik heb een hele collectie zwitsal staan (gekregen), etos eigen merk en nog een heel pakket uit mijn kraampakket. En mijn dochtertje kan er niet tegen... Voor haar gebruiken we nu alle producten van Balneum (badolie, gezichtscreme en billencreme), daarnaast heb ik de huidolie van Natusan. Producten van Balneum zijn wel wat duurder maar het is prima spul.
ik heb hier in het begin alleen weleda oli gebruikt en afentoe zwitzal haarlotion en maizena poeder voor haar liesjes toen... heb hier nog een hele doos staan van alles wat ik gekregen heb en heeeel afentoe heb ik etos badoli... maar vind sop in haar badje niet zo fijn aangezien ze vaak een hele hand schuim in dr mond doet!
Ik heb hier een hele voorraad zwitsal, maar tegen de wasgel kan hij niet. Gebruik in het badje nu alleen nog maar badolie van de huisarts en geen zeep meer. Koop dus zeker niet te veel.
Wij gebruiken ook alles van zwitsal: badolie, shampoo, wasgel, zachte crème, op't wangetje en de billenzalf. Voor tussendoor gebruik ik ook de washandjes en de haarlotion.