Ben wel benieuwd wat jullie plannen zijn voor dit weekend. En ik hoop ook wat inspiratie op te doen voor vandaag want wij hebben nog niet echt plannen. Dus wat gaan jullie doen? Zwemmen? Naar het strand? Barbecuen? Fijn weekend in ieder geval!
Zoontje ligt nu te slapen. Als hij wakker wordt en het is nog lekker weer gaan we lekker naar het strand. Hij spelen in het zand en wij lekker een drankje doen
Wij hebben straks een borrel bij de buren met een aantal mensen uit de buurt en hun kinderen. Aansluitend barbecuen met z'n allen. Dus ga zo even boodschappen doen. Oudste twee zijn deze ochtend met m'n vriend naar de dierentuin. Morgen hebben we grote kans op regen, dus nog geen flauw idee.
Vandaag commode verkassen, kinderbed verkassen en ruimte maken voor uitbreiding van de garderobe kast. Verder door de schuur lopen kijken wat ik weg kan gooien. De kinderkleding kom ik niet vanaf dus ga ik nogmaals minder kieskeurig doorspitten en daarna weg gooien of weggeven. Morgen de nieuwe kast halen, opzetten en vullen. Hoop moetjes dus.
Werken, hele weekend avonddienst. Nu lekker in de tuin. Man en zoon gaan naar een verjaardag vandaag en in het zwembad in de tuin.
Wij zouden naar een bloemencorso gaan in mijn geboorte dorp. Echter is het daar zo warm en we zouden in de zon zitten. Helaas besloten dus niet heen te gaan want dat is echt geen doen helemaal niet met onze dochter. Morgen gaan we die kant op en kunnen we lekker in de tuin zitten bij mijn moeder en gaan we bbqen ( serieus de eerste keer dit jaar voor ons)
Schoonmaken, beetje voor bruinen en vanavond wat drinken op het terras.. Niets bijzonders. Morgen even naar Antwerpen en verder alvast een beetje voorbereiden voor xe vakantie.
Mijn man is de kozijnen en deuren van de babykamer aan het schuren zodat ik die volgende week kan verven. Ik heb zo een fotoshoot van m'n bolle buik. Denk daarna even lekker varen met de boot, hondjes mee. Lekker!
hahaha niets boeiends denk ik voor je. mij man heeft een vrijgezellenfeest vanmiddag en vanavond. ik moet vanmiddag een strijk wegwerken, dweilen. om 5 uur gaan we bij opa en oma friet eten en daarna ga ik met de kids naar huis en als die op bed liggen effe in bad denk ik. daarna genieten van een rustige avond hopelijk. morgen moeten we al vroeg op pad, gaan we met mijn ouders naar de caravanbeurs in dusseldorf.
Ben nu aan het werk tot 17:00 Vanavond krijgen we visite. Morgen gaan we volgens mijn vriend naar het Alexandrium, ik wil naar het strand dus dat is nog een discussie punt
vanmiddag beetje relaxen. de oudste twee zijn bij vriendje en vriendinnetje spelen. de jongste slaapt nu. Vanavond naar de kermis hier in het dorp. Morgen papa met de oudste twee naar psv groningen en ik met jongste de stad in, daarna bij opa en oma op de kermisvlaai en naar de kermis
Wij zitten nu in onze hotelkamer in de thermen Bussloo. Vanmiddag al lekker gerelaxed in de sauna. Straks eten, daarna weer sauna. Vanavond een feestje, Ground Zero, morgen weer sauna haha. Heerlijk weekend dus!
Vanmorgen lekker uitgeslapen Vanmiddag gefietst en ergens gepicknickt met zijn 4en daarna nog even wat spullen gekocht voor de vakantie Morgen op visite bij vrienden
Leuk om te lezen allemaal En voor iedereen die moet werken; werk ze! Nav het bericht van Bubblez zijn wij ook gaan varen. Ook nog even lekker in het park gezeten. Vanavond gaat mijn man naar vrienden om voetbal te kijken en ik heb een avond voor mezelf. Morgen brengen we de kinderen naar mijn ouders. Zij gaan zwemmen en mijn man en ik gaan met vrienden naar een festival.