Jezus wat is Sem aan het gillen en schreeuwen zeg. Ik ben wel wat gewend met hem maar de laaste dagen slaan alles. Gillen krijsen om niets! Lukt iets niet in 1 keer? Gillen krijsen met alles smijten! En dat gebeurd dus zo elke 5 minuten ongeveer als het niet vaker is. Ik zet hem af en toe maar in z'n bed want ik word er gek van!
goh.. t hangt in de lucht blijkbaar Hier een dochter van 2 jaar en 8 maanden die precies t zelfde is. Daarnaast slaat ze iedereen die dan bij haar in de buurt komt, haar kleine broertje is haar grote target... gooit steeds haar drinken weg *over tafel, in de tuin, op de grond* Veel kattenkwaad en na corrigeren een grote woede uitbarsting. zucht...
Had het er vanmiddag nog over met een moeder op het schoolplein Wij zijn tot de conclusie gekomen dat het aan het weer ligt
Ow zo herkenbaar, hier net zo. Wil je drinken? '' NEE''. Oke. '' Ik wil drinken'' . Wat wil je dan? '' Rode limo'' oke " gele limo'' oke '' nee rode limo'' Ja daag je krijgt nu gele en dan gillen als een gek en de beker drinken wegsmijten. Als ik even zijn broek wil ophijsen omdat hij afzakt gilt hij de tent bij elkaar. Als ik een haartje op zijn gezicht wil alfhalen gilt hij de tent bij elkaar. Als ik hem zeg dat iets niet kan of mag blijft hij keihard '' WEL'' roepen. Als ik hem in de gang zet voor straf maakt hij drama (logisch) als het tijd is om weer uit de gang te mogen wil hij in de gang blijven. En als ik hem dan optil om weer mee te nemen is het gillen,schoppen etc. Van de week werd ik helemaal gek, hij was al 3 dagen non-stop zo (altijd wel maar die dagen echt de HELE dag) tot ik tegen mijn vriend zei van joh regel jij het maar even met hem want ik geef hem straks toch een soejang! (niet echt natuurlijk) Dus ja, heel herkenbaar en wat kan het energie vreten grrrr... Tot hij dan ineens naast me komt staan en me een aai over me wang geeft *smelt* wat is het een schatje dan weer. En dan zeg ik aah wat lief van Kyan en dan zegt hij weer NEE,niet lief (en weer gillen) ZUCHT!
Hahaha ik had je vraag letterlijk genomen en schreef net dat ik wel veel (kinderkamer) behang over heb, hahaha
Behang niet, maar misschien kan ik je helpen met een paar rollen breed plakband? Kun je ook heel doeltreffend gebruiken...
Weet niet of het over gaat. Maar ik denk wel dat ik er minder last van zal hebben als ze het huis uit gaan.
ik geloof niet dat wij ooit genoeg op voorraad hebben hoewel ze nu lief aan het knippen is hoor -dus vandaag valt het mee...