Hey dames, Hoop dat een van jullie me misschien verder kan helpen.. heb een tijdje terug een hele grote teddybeer in de Babydump zaak gezien.. maar heb geen idee hoe die heet/ welk merk/ kan hem niet vinden op de site.. Help! Zou hem graag willen kopen (online).. Babydump ligt hier niet bepaald om de hoek dus kan ook niet "zomaar" even langs gaan helaas. Heb op het internet wel een foto gevonden maar zonder verdere gegevens. Weten jullie misschien over welke beer ik het heb? Dank jullie wel alvast!
Ik kan je daaraan helaas niet helpen maar ik was vandaag bij de Action en daar hadden ze ook een hele mooie grote beer in cremekleur. Die haal ik misschien ook nog voor de kamer. Erg lief!
Volgens mij krijg je die beer als je er wat gekocht hebt en door jou iemand anders ook iets koopt. Ik kreeg een voucher mee die ik dan aan diegene kon meegeven,maar heb hem intussen weggegooid :s
Intertoys heeft ook zulke beren! https://www.google.nl/search?q=beer+intertoys&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Gq4TUpS5L4GItQaDhoHgCg&ved=0CAkQ_AUoAA&biw=1024&bih=672#biv=i%7C0%3Bd%7CAaApVfpGlAhHuM%3A
Is dat niet die beer die je gratis krijgt, wanneer je daar een babykamer koopt en anderen (vrienden/kennissen) dankzij jou daar ook hun kamer kopen? Dan krijg je een voucher mee en als jouw vrienden/kennissen deze bij de aanschaf inleveren, krijgen ze de beer mee voor jou! Correct me if it's een andere beer
Ik ga donderdag naar babydump dus wil dan wel even kijken voor je en vragen wat ie kost Ik werk er vlak bij, dus evt later voor je kopen en opsturen is ook geen probleem!
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/370356-grote-knuffelbeer-babydump-2.html Is al een oud topic maar iemand bied die beer te koop aan, misschien heeft ze hem nog??
Ja die krijg je bij de Babydump als jij een wagen/kamer koopt en iemand die je kent ook. Hij heet Bruno en is van tiamo, ik heb hem zelf gekregen omdat ik een Cameleon en daarna een Donkey heb gekocht (binnen een jaar ). Ik weet niet wat de termijn er verder van is maar ik ben echt een hele vaste klant van de Babydump dus vandaar dat ik hem kreeg bij de Donkey. Ik vraag me af of je hem uberhaupt kan kopen!
Inderdaad tiamo, Heb hem ook. NIEUW. Als je hem wilt overkopen hoor ik het graag hihi. Heb zelf een fobie voor beren, maarja wil mijn kindje er dan wel iets voor in de plaats geven!
Ik heb de voucher Nog, als je hem wilt hebben mag dat van mij, volgens mij moetjij dan inderdaad ook iets kopen.
@Staffie: lief aangeboden.. ik zat al te denken, ik kan zelf eigenlijk ook gewoon het nummer van de babydump opzoeken en bellen. Ze kunnen me dan vast ook vertellen hoe veel hij kost @Action: ooh gaaf dames, dank voor de tip, ik ga zeker eens kijken of ze die beer hier bij de Action in de buurt ook hebben (assortiment wisselt nogal per filiaal is me duidelijk geworden) @Bernou: Erg lief van je.. maar euh.. wil je die beer niet zelf dan voor je kleintje? Anders heeeeeeeeeeeeeeeeel graag!!!! Oh, klein puntje, voor welk bedrag zou ik dan moeten kopen in de zaak? (staat dat erbij in de voorwaarden misschien?)
Ik hoef hem niet, past niet bij mijn kamertje Ik zal morgen even lezen wat de bedoeling is Oke? Het is ook niet de bedoeling dat ik hem houd maar ik kan hem geven aan iemand die ook wat koopt bij de babydump.
Ja klopt ik heb even gekeken op de voucher. Ik heb een kinderwagen gekocht en als je de beer wilt, moet je ook een kinderwagen of babykamer kopen.. Als er meiden zijn die hier gebruik van willen maken, laat het maar weten!
@Bernou: nou ik zou die voucher graag willen! Toevallig heeft mijn zusje de kinderwagen afgelopen week besteld (is nog niet geleverd), heb met haar overlegd en zij hoeft de beer niet dus dan kan ik hem krijgen (zou zelf ook wel een kinderwagen daar willen kopen maar ben maar alleen en kan een gloednieuwe wagen helaas niet betalen). Ik stuur je een PB'tje