het is een verzamelaar en daardoor komt hij met veel dingen in aanraking. zeg maar. zo had hij ook 2 oude chineese vazen van een rommel markt hij had 3 gulden betaald en we hebben ze 4 jaar geleden voor 200 euro verkocht. hij heeft er een oog voor zeg maar. heel handig z'n vriend
Dat soort flessen gebruik ik om er manden omheen te vlechten. Best een leuk idee om ze te beschilderen eigenlijk, misschien niet kunstzinnig verantwoord, maar wél heel creatief... Wij hebben een dergelijke oude pot in huis rondslingeren. We gebruiken hem voornamelijk om de keukendeur mee open te houden als het tocht in huis. Ook niet zo heel mooi, maar het zou leuk zijn als het iets waard was...
werkelijk? Het is echt wat de gek er voor geeft dus Maar iedereen heeft een andere smeek ( gelukkig) en diegene ziet er iets heel moois in.
die flessen waren vroeger helemaal hot ik had ze ook, inc schildering en bewaarde er idd mijn kleingeld in.. tot die voor iets meer dan een kwart gevuld was en de fles uit elkaar sprong LOL
De wérkelijke eigenaar van de vaas ook denk ik... Het onderschrift van de foto luidt als volgt: 'A Ming Dynasty celestial globe vase with dragon and floral design from the Yung-lo reign (1403-24)'.
Ik zou dat lelijke ding snel snel wegdoen en van de zogenaamde winst wat leuks kopen voor in huis of als het echt zoveel is gewoon iets speciaals doen wat je normaal nooit doet..