Jeuk als ik ga liggen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Merel1976, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Het is niet een heel erg probleem hoor, maar omdat ik het bij mijn eerste helemaal niet heb gehad, vraag ik me af of jullie het herkennen...

Als ik 's avonds in bed ga liggen, lig ik meestal nog even op mijn zij te lezen. Meteen begint er van alles te jeuken: m'n arm, schouder, been etc. En je weet het: begin je op 1 plek te kriebelen, dan voel je het overal :(

Ik weet dat dit een echt kwaaltje is als je verder bent, maar ik ben nog maar 15 weken. Herkennen jullie dit?

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik ben ook nog niet zo ver maar ik heb er ook heel erg last van als ik in bed lig dan ga ik meestal er uit en kruip ik ff onder de douche en dan is het weg als ik weer in bed kom :):) maar als ik dan in bed ga denken ow ik heb geen jeuk meer dan begint het weer :oops:

3. Chantal24

Chantal24 Lid

22 jan 2009
    5
    0
    0
    ik ben ook nog maar bijna 11 weken en heb daar ook ontzettend veel last van. Maar bij mij is het juist na het douchen. Denk dat het komt omdat ik nogal warm douche en ik op het moment een hele droge huid heb.

4. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Ik heb het soms op mijn buik.. Ik ben sinds kort begonnen met een balsem voor je buik.. Werkt perfect..!! Je huid heeft toch wat te verduren en ik heb het er wel voor om 2x per dag dan mijn huid in te smeren.. Je hebt vast ook balsems voor je hele lichaam en anders is het misschien een idee om een lekkere maar goede bodylotion te gebruiken van Dove bijvoorbeeld of anders van Zwitzalf

5. sweetnesey

7 nov 2008
    77
    0
    0
    Breda
    Ja ik heb ook jeuk als ik naar bed ga.
    Denk dat het komt doordat ik een droge huid heb en dan moet me vriend natuurlijk weer krabben:)
    Ik smeer me wel in maar het helpt niet echt wie weet er een creme waardoor je huid een beetje vettig blijft en niet meteen weer uitdroogt?

6. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Ik gebruik die van de Etos... Bij mij werkt het perfect.. Anders zou je het in de winkel gewoon even moeten vragen..

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik gebruik bodybutter is wat vetter dan bodylotion. Werkt meestal wel. Irritant is dat soms he als alles opeensgaat jeuken. Bij mij is het eigenlijk altijd mijn benen.

8. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    Ha wat herkenbaar zeg..!
    lig je net geinstalleerd en dan begint het... rug, been, schouder enz..
    brrr. Ik ben ook nog niet zover, maar ik sta nergens meer van te kijken, kben net zo'n kwaaltjesfabriek ;) haha

9. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    Super irritant is het, lig je net 2 sec lekker begint alles te kriebelen ;) . vooral op m'n zij heb ik er last van. na een paar keer draaien gaat het gelukkig weer weg.

10. jootje03

jootje03 Lid

16 jul 2008
    36
    0
    0
    Leiden
    Ik smeerde me na het douchen altijd in met babyolie terwijl ik nog wat nat was, niet drijfnat, maar eerste laag wegdrogen en daarna lekker insmeren. Ik gebruikte meestal natusan maar ook weleda is errug lekker!
    En als niets helpt mag manlied 's avonds lekker krabbelen op alle onbereikbare plekjes, heerlijk is dat!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik heb het ook, nu niet zo vaak meer als eerst. Echt heel irritant :S. Zal wel met hormonen te maken hebben denk ik?

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb t ook heel erg alles jeukt en krijg zelfs echt rode schale vlekken.. ik heb de bodulotion van me vriend gestolen :nivea for men en dan de vochtinbrengende en echt werkt super! de vlekken zijn zelfs al weg

13. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb het ook heel erg, inderdaad ook van die droge rode schrale plekken :( . Maar ik gebruik nu bodybutter van Dove, lekker vet, helpt goed. En het ruikt heerlijk :D .

Deel Deze Pagina