Welke internetaanbieder voor geboortekaartje met eigen foto's?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sannebc, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een site waar ik geboortekaartjes kan maken met een eigen foto.
    Net even rondgekeken bij kaartje2go, maar dan kom ik op 2,49 per kaartje met envelop en dat vindt ik een behoorlijke prijs...

Heeft iemand een ander idee?

2. 23mama

23mama Lid

23 jun 2012
    48
    0
    0
    Noord holland
  3. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Die heb ik ook gezien en die vindt ik idd prachtig!!
    Ik zoek eigenlijk een site waarbij je zelf ook het ontwerp kunt maken, hier zit je vast aan hun ontwerpen en vaak komen er nog extra kosten bij als je het op je eigen manier wil...

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.299
    11.062
    113
    heb zojuist een eigen ontwerp proefdruk besteld op geboortepost.nl, ik vond de interface om zelf dingen in elkaar te zetten heel prettig en een stuk beter dan sommige andere sites, nu nog even afwachten hoe de kwaliteit is. Prijs komt op 1.55 plus evt verzendkosten, dus valt erg mee. Ben ook erg benieuwd naar ervaringen met andere aanbieders!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kaartje2go hier en kei tevreden.. wel indd prijzig ;)

6. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    geboortekaartje.nl !
    Ik heb al meerdere proefdrukjes laten opsturen(alleen met foto dan niet), en de kwaliteit vind ik heel mooi. Ook heb je echt onwijs veel keus in achtergrondjes, kaders, illustraties, en je mag zoveel foto's toevoegen als je zelf wil. Ik heb deze site wat vergeleken met andere kaartjes aanbieders, maar daar kon je niet zo uitgebreid een eigen kaartje ontwerpen.

Een proefdruk kost 0,99 cent, dus zie je meteen of het mooi valt. Ik vind de papiersoort ook erg mooi!

7. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
  8. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Geboortepost.nl

Wij hebben naar een aantal sites gekeken. Kaartje2go is ook leuk maar je kunt niet printen op de achterkant en dat wilde ik wel.
    En ik wil er geen logo's ofzo op.
    babyprint ook leuk en betaalbaar maar een proefdruk kost incl. verzenden 7 euro en dat vind ik echt belachelijk veel.

Ik heb gisteren de 2e proefdruk binnen gekregen van geboortepost.nl (1e gratis, 2e was 3 euro) omdat ik toch nog iets wilde veranderen. Prachtige kwaliteit en snel verzonden.

9. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Allemaal bedankt voor de tips!!!
    Ga van 't weekend eens een paar proefdrukken laten maken, dan kan ik even vergelijken.'k Ben benieuwd!
    De voorwaarden vindt ik ook wel erg belangrijk, ik wil graag dat ze de kaarten voor me versturen, anders moet ik dat nog gaan doen en daar heb ik geen zin in.

10. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ben benieuwd;)

11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    geboortepost.nl, ook heel handig dat je een adreslijst kunt oploaden en dat zij dan de verzending regelen. Hoef je niet al die envelopen te schrijven en postzegels te plakken, want het tarief is incl. verzenden.

Deel Deze Pagina