Wie kijkt vanavond? Vind het altijd een zeer interessant programma waarbij ik me telkens weer verbaas hoe weinig mensen daadwerkelijk inzicht hebben in hun vaste lasten
Ik kijk ook! Ik schaam mij dan dat wij ook best veel geld over de balk smijten. Dan werk ik ook een paar weken met een kasboekje en dan komt daar ook weer de klad in. Wij kunnen veel zuiniger leven alleen zoeken we het niet. Gelukkig geen geldproblemen hier door. Maar toch.
Volgens mij ben je uitstel van executie aan het kijken @mamakuh: het zijn inderdaad nieuwe afleveringen.
Ik vind het maar een "irritant" gezin En wat een domme gast met z'n: " ik koos er niet voor dat de economie in elkaar stortte". Ja duhhh, als je belegt WEET je toch dat dat je kan overkomen
Heb het niet gezien dus kan geen goed oordeel geven. Wat ik hier leest. Lijkt het erop dat iemand nog steeds zijn of haar kop in het zand steekt. Wil je problemen oplossen zal je altijd moeten kijken wat je eigen aandeel in het geheel is geweest. Anders blijf je dezelfde ( fouten maken) Fouten maken is niet erg. Maar uit eindelijk moet je wel leren van je fouten. Er ken het probleem dan ben je vaak al op de juist weg beland.
Hij wil alles hebben en er het liefst niks voor doen Lekker op het strand, Donald duckje erbij, en solliciteren ho maar. En dat telefoontje van het uitzendbureau
Wat vreselijk dat zulke mensen heel Nederland kapot maken! Als ze straks niets meer kunnen worden ze van alle kanten geholpen want ja je kunt mensen toch niet op straat laten slapen?! Die kerel verdiend een FLINKE schop onder zijn kont. En die vrouw......please met zo'n kerel ben ik liever mijn hele leven alleen. Wat een oetlul!
Pffff ik kan er gewoon niet naar kijken.. Ik snap echt niet dat rtl4 hier energie in stopt.... Niet door te dringen bij ze