daar zit ik vlak naast maar de wind staat de andere kant op he dus voor ons is het misschien wat eng maar toch een stuk minder eng dan dat je daar woont waar de sirene af gaat
Nou ik denk dat het niet niks is. ik bedoel als je die kleur van de rook wolken ziet en de vlamen. en dan de hoeveelheid troep die dat bedrijf op het terein had. ze zeggen dat het richting amsterdam ijmuiden gaat nou daar wonen wij tussen in. en heb ook me ramen dicht hoor. straks is het vanacht in deze buurt en dan had ik me raam open. en dan zit er wel van alles in. ze hebben het in de kranten over kankerverwekende stofen nou mijn niet gezien
hier nog een dordtenees, ik ruik hier helemaal niks hoor. Geen sirenes gehoord ook. Mijn man had alle ramen en ventilatieroosters dichtgedaan.. hij was alleen die op de babykamer vergeten...
ben benieuwd wat er allemaal mee de lucht in gaat uiteindelijk. Mn tante woont in Zevenbergen er echt heel dichtbij en die hoort de explosies.
beetje raar dat er eerst gezegd wordt dat de lucht bijtend en brandend is, nu dat er geen gevaarlijke stoffen zijn in HOGE concentraties. Lage concentraties wel maar onschadelijk.. beetje vreemd
je hoort nu ook nooit es dat er WEL schade is voor d evolksgezondheid he??? tuurlijk is dit niet gezond.... dat snapt de grootste boerenlul nog wel
*volgt het nieuws op de voet* Heb alle ramen ff dicht gedaan ivm de waarschuwingen, hoop dat t allemaal los zal lopen
nou idd... al die brandweermannen en andere disciplines die er aanwezig zijn om de schade te beperken!... ik duim ook voor hun idd!
nou klinkt lekker zoals de weerman het zegt maar afwachten wat er verder gezegt word om 19.45 een persconferentie.