bah de rook blijf ik hier zien. Vind het echt helemaal niks, en ook echt angstig. Ben al zeer angstig voor brand, maar zo dicht bij en de rook die hier over blijft gaan vind ik maar niks. Nog steeds geen alarm hier afgegaan in ieder geval... Of niet gehoord, maar ben bang dat die nog gaat komen. Als ik ziet hoeveel rook er weer aankom.
Oook hier vanuit sterrrenburg rook in zicht... Pff vind het maar niks heb er buikpijn van! Ramen en deuren dicht schuifjes ook maar toch....
wij kijken nu het nieuws en vind steeds enger woorden want de brand lijk breder te woorden en als je al hoort hoe groot het terrein is.dit krijgen ze niet zo 123 geblust
Zou het nog gaan regenen daar vanavond? Hoop het niet voor jullie, want denk dat je die giftige stoffen niet op de grond wil hebben.
Je bent iig binnen meid, dat scheelt al een boel. Mocht je toch nog plekken hebben zoals roosters die niet dicht willen. Misschien kan je daar even vuilniszakken voor hangen? Hoef je je daar ook niet druk om te maken.
man is binnen enkele ogenblikken thuis gelukkig. s1986, kan me voorstellen dat je t niks vind. Toen ik net nog in de zeeman stond wist ik niet hoe snel ik moest thuiskomen met mn dochtertje. Had een knalharde buik, en zag de wolk achter me groter worden.... brrr
NOu he bahh en die hormonen helpen ook niet mee.... Word een slaaploze acht met buikpijn. Als uk maar blijft zitten
ja klopt zit binnen. Maar dit huis heeft zoveel gaten dat ik het niet dicht kan maken. Huizen worden ook gesloopt over 1 jaar.
Klopt! En Ridderkerk en Rotterdam staan ook op de lijst.. probeer nu mijn zus te bereiken maar dat lukt niet..
Ik woon ook in de buurt van dordrecht en vind het toch wel wat eng hoor. Durf de deur niet uit, zie de rook voorbij komen
Ridderkerk zit ook al in de rook.. zusje gesproken. Zij heeft die stoffen aan het bedrijf geleverd met haar werk...