Ik werk op Moerdijk, ben net thuis. Vanaf mijn werk was de rook goed te zien, maar de wolk gaat de andere kant op. Wij konden dus gewoon doorwerken, merkten er niets van, behalve dat we telkens het nieuws in de gaten hielden
nou die prachtige beelden mogen ze houden. Vind dat nou niet echt een vooreel. Lieve geen mooie beelden dan...
he verdories ik woon in dordrecht maar moet wel nog met de honden naar buiten... of kan ik dit nu beter niet doen??? wat denken jullie? (ik woon bij de zwijndrechtse brug)
Ja zag de ontploffing ook. Vagans, effe in de tuin/balkon piesen denk ik oeh nog een ontploffing JAKKESSSS!
Ik denk niet dat het voor jou erger wordt of er nou meer of minder ontploft. Of je moet er al zo dichtbij wonen dat je huis in de fik kan raken.
Volgens mij kunnen ze ook niet anders, ze zijn naar mijn idee eerder bezig om het niet nóg verder te laten uitbreiden dan dat ze daadwerkelijk proberen om die fabriek nog gedeeltelijk te redden.
ja maar hoe ver zou zo´n brand gaan vraag ik me dan af? Er zit toch ook een hoop gras omheen dacht ik?