Door de wind waait het vuur ook schuin en kan daardoor andere bedrijven aansteken zoals net al is gebeurd.
De verslaggever zag er aangeslagen uit.. heb de eerste explosie gemist, de andere 2 wel gezien. Ze zullen ze wel herhalen.. Kan me voorstellen dat het eng is als je in de buurt woont!! Ik woon veilig ver weg maar al mijn familie woont daar wel..
Volgens mij zit de Shell niet zo heel dichtbij. De Shell zit dicht bij m'n werk en Chemie pack zit 7km bij ons vandaan.
De wagens gaan we vanwege de explosies.. Shell ligt trouwens op 2km afstand, aan de andere kant dan waar de wind heengaat De vloeistoffen die branden lopen door naar andere bedrijven, daardoor is de buurman nu ook in brand gevlogen.. dat zegt RTL7
he bah idd ff spel piesien op t balkon, gooi er morgen wel wat water over. En ik zal de dweil klaarzetten voor wat er morgen ochtend ligt...
@ Priscilla he meis woon je er bij in de buurt? bah! Maar je zal wel niet naar buiten mogen denk ik? Lijkt me echt eng!!
Nog even en ga een tas inpakken met spullen dat ik kan vluchten. Sorry ben echt bang gewoon WOon in de hoeksche waard dan... maar vind het helemaal niks.
hier zijn de snelwegen ook afgelsoten nog geen alarm hebben wel alles dicht ga niet meer met de honden lopen want ben beetje bang hoor nu net dat het beter is te laten uitbranden
Mijn familie ook idd. M'n schoonzusje woont bij Rotterdam, m'n schoonvader in Amsterdam en m'n schoonmoeder en zusje in Haarlem en IJmuiden. Laat dat nou net zijn waar die immense wolk naartoe trekt. Hopelijk zijn ze veilig binnen.
me ouders wonen in de gemeente moerdijk ik woon stuk verder maar hier wordt erg zwart boven in de lucht
ja de hele middag komt er al gigantisch rook over. ALs ik nu buiten kijk is de lucht zwart... Hier 3 km vandaan is het luchtalarm zeker weten af gegaan.
giftig en bijtend spul hangt er in de lucht heb je dat gezien trouwens die paddestoel vorm van die explosie lijkt wel een atoom iets toch