Ja babyhope, mijn vriend zei ook al dat het een atoom leek. Ik stond net in de keuken hihi! Tja, de grootste ramp van Brabant, maar ik denk dat het sowieso een ramp voor een groot gedeel van Nederland is...
ja het leek er echt op dus zo kan je zien hoeveel rotzooi er in brand staat toch.... hoop gewoon dat de mensen echt slim zijn om binnen te blijven je weet maar nooit.. en vooral die jongeren god weet wat het met de vruchtbaarheid van hun gaat doen.. ja niet dan
hier wonen we 3 kwartier van dordrecht vandaan omgeving rotterdam hier is nog geen rook te bekennen hihi er schoot alleen 1 ding iets te binnen wordt het luchtalarm nog ergens voor gebruik flauw !! manlief heeft trouwens best kans dat hij straks daar moet gaan aflossen manlief is brandweerman
Ik zei ook al over die brandweerlieden, hopelijk zijn ze goed beschermd kwa pakken en maskers anders hebben die over een aantal jaar allemaal kanker. Moet er toch niet aan denken pfff...
oh ook al kankerverwekkende stoffen zitten erin.. nou ben echt aan het hopen dat iedereen binnen blijft hoor
bah zit te twijfellen... alarm is hier niet afgegaan en moet nog naar de winkels. Of ik het wel gaat doen. MOet luiers hebben... Zal ik er snel doorgaan? of pfff thuis blijven.
ik zou thuis blijven meiss je weet maar nooit.. nu hangt het nog wel niet op mens hoogte maar het valt heus wel naar beneden
ik zou binnen blijven hoor! Geen risico nemen wat dat betreft het is echt troep wat er in de lucht hangt nu!
Ik zag hier iets over Ridderkerk en Rotterdam. Zit het daar al? Ik woon in Oud- IJsselmonde Rotterdam, naast Ridderkerk......