Ik heb ook al staat de wind niet hierheen ook voor de zekerheid de ramen maar dicht gedaan en de kat binnen gehaald. zou er zeker niet uit gaan nu hoor als je het nog red met de luiers
Mijn zus woont daar met haar 2 kleine kids en mijn ouders waren bij hun op visite en zagen het, het was niet om aan te zien hoe dat eruit zag. Ze wilde net naar huis gaan maar alles staat er gewoon vast.. pffff!
oh kijk die reporter staat ook nog eens op de plaats waar hij mag staan.. en heeft al tintelingen en een rare smaak in de mond.. dus denk als je er echt onder woont.. pffff
he bah, ik woon er ook niet ver vandaan en ben net met mn dochter naar de kinderboerderij geweest.... hopelijk valt het hier wel mee want ik heb geen luchtalarm gehoord . Ben best bezorgd...
In Den Haag zelfs al rook gesignaleerd? Mmm... wij wonen tussen R'dam en Den Haag, maar hier gelukkig nog niets gesignaleerd!
pffff blijf het eng vinden. Dochter kan vannacht door met de luiers even gekeken. En anders kan ze wel maat groter om met de luiers van haar zus. Die heeft ze nog voor de nacht... Vriend wilt steeds buiten gaan kijken maar hou hem binnen. Vind het echt niks. En al die explosies.... bah
Ze hebben de rook ook al voorbij zien komen in Wassenaar en Den Haag. Fijn zo'n jaren 30 huis met al die kieren en gaten :s Maar extra handdoekjes voor de kozijnen leggen op de slaapkamers.
in Zuid... ik zie dat jij ook uit rotterdam komt ik moest even iets uit mn auto pakken, vandaar dat ik het rook. waar woon jij dan ?
Volgens mijn zus komt de chemische lucht je tegemoet als je de deur opent (ridderkerk) alleen kan ze nergens informatie krijgen... site rijnmond ligt eruit, crisis.nl ligt eruit..
er word nu geblust door de brandweer, de shell en het leger. Ik hoorde op de radio dat de stoffen levensgevaarlijk zijn en dat je absoluut niet naar buiten mag en alles echt dicht moet houden, omdat de boel aan het ontploffen is.