Hallo ik heb vandaag gebeld voor een geslachtsbepalingecho. Nu heb ik te horen gekregen dat ze bij dat bureau standaard vanaf week 17 die echo doen. Met 16weken kon wel, maar ze gaf (een paar keer aan) dat je het niet kan zien, omdat er een grote kans is dat het kindje niet gunstig zal liggen. Nu zei ik dat dat toch ook het geval bij de 20weken echo kon zijn. En ze zei ja. Dus nu laat ze mij twijfelen. Is er dan echt zo een grote kans dat je niets kan zien bij 16weken (16 en een halve week)?
ik heb het met 16 weken ook laten doen bij een echobureau en ze zei toen tegen mij van ik geef je geen 100% zekerheid maar mijn vermoeden is een meisje en later klopte dit ik was toen 16 weken en 2 dagen groetjes linn
Er is altijd een kans dat je niks kan zien.. ik heb op precies 17 weken een geslachtbepaling gehad en daar was het duidelijk op te zien ik denk niet dat 3 a 4 dagen iets uitmaakt toch???
Ik heb volgende week woensdag een geslachtsbepaling. Dan ben ik 15 weken en 2 dagen. We zullen zien maar ik ga er stiekem wel een beetje vanuit dat het dan te zien is.
Ja dat dacht ik dus ook. Vanaf week 17 doen ze het, dan is het normaal. Maar over week 16 had ze het alsmaar erover dat het kindje ongunstig kan liggen. Maar dan kan het een paar daagjes daarna toch ook ongunstig liggen?? Ze liet me wel erg twijfelen.
Wij zijn met precies 17 weken voor een geslachtsbepaling geweest. Daar adviseerden ze het ook vanaf 17 weken pas te doen... Het was daar heel duidelijk! En met 20 weken nog steeds hetzelfde geslacht! Haha!
Vaak is het toch zo dat je nog een keer gratis mag terug komen als het kindje het niet laat zien, ze het niet goed kunnen zeggen? Ik denk dat ze dat willen voorkomen, ze kunnen je dan gewoon minder zekerheid bieden en wil je dat wel? Als jij dat risico wilt nemen, kun je het ook bij 16 weken laten doen.
Ze zei dat ze hun echo's voor geslachtsbepaling standaard vanaf 17weken doen. Dan heb je dus wel recht erop dat je nog een keertje mag terug komen wanneer het kindje niet gunstig ligt, maar met 16weken doen ze dat niet. Eerlijk maakt het me niet zo heel erg uit of ze het kunnen zien of niet, ik zal al heel blij zijn als k weer kan zien dat ons kleintje het goed maakt in mijn buikje en lekker gegroeid is!
Wij gaan met 16w5d een echo doen, en hoop dat het te zien is! ze hebben tegen mij alleen gezegd dat als we een 3d echo willen (gaan we ook doen) dat je dan een heel dun kindje zonder onderhuids vet zult zien. Dus ik ga er stiekem ook gewoon vanuit dat we het kunnen zien.. en anders hebben we die 2 en 4 weken erna nog echo's en dan moet het toch wel een keer te zien zijn?
Misschien even een stomme opmerking.. Maar je zegt dat t je niet heel erg uitmaakt of ze t kunnen zien of niet omdat je t al leuk vind om je kindje te zien enzo.. Waarom zou je dan niet een paar daagjes langer wachten, zodat je op die 17 weken zit.. hun t beter kunnen zien en als t niet gezien wordt dat je later terug mag komen en je dus je kindje sowieso NOG een keertje extra ziet
hoi, Bij mij hield de kleine telkens de benen ervoor. 16 weken was ik toen. Springen,porren niets hielp. Nu al eigenwijs. Nu 7 dec 20 weken echo en hoop dat wel wat te zien is, wil het graag weten. Gr Samantha
Ik had met 16 weken een echo gedaan ,en het was duidelijk te zien 100 % een jongen ,de man die het deed zei wel dat ze dat eigenlijk niet mogen zeggen,100%,maar de kleine lag er zo goed bij dat het gewoon overduidelijk was. En bij de 20 weken echo nog steeds een jongen en nu is hij alweer bijna 6 maanden oud. Dus het kan wel hoor dat ze het zien als de beeb er goed bij ligt,en volgens mij als ze het niet zien mag je terugkomen !!! Tenminste dat was ons toen gezegd Succes
Omdat k voordat ik 17weken ben naar het buitenland ga voor een paar maandjes. Ik kom pas in mijn 7de maand terug. Dus het is of met 16weken/16,5 weken nog net even koekeloeren of pas na de 7de maand. (en dat laatste vind ik nog zo lang duren)
ik heb de geslachtsbepaling gehad met 17 weken en 2 dagen, en bij ons was er geen twijfel over mogelijk dat het een jongen is, want het leek wel of hij er echt voor ging liggen hihi..... de kans dat ze het niet kunnen zien is altijd het ligt er volgens mij maar net aan hoe dat ie ligt.
Juist k ken wel wat verhalen van meiden die het ook met de 20weken echo niet konden zien, omdat het kindje de benen dicht hield hihi.
hier geslachtsbepaling gedaan met 15 weken en die man zei 100% een meisje en met 20weken echo's heb er 2 gehad helemaal niks te zien ze ligt in een stuitligging dus ja nu maar wachten tot 24 dec dan 3,4d echo maken en dan pas echt bevestiging