Lief Friemeltje, Nog maar zo kort geleden zat jij in mijn buik. De zwangerschap die me bijna mijn leven kostte, omdat je in mijn eileider verkoos in te nestelen in plaats van in mijn baarmoeder. Je hebt het helaas niet overleefd, ik gelukkig wel. Ik denk nog iedere dag aan je. Hoe bijzonder het was om zwanger te zijn, de mooie dromen die ik voor je had. Ook al was ik nog maar zeven weken zwanger... Na vijf weken herstel van de operatie kregen we op 8 oktober groen licht van de gynaecoloog. We zijn lekker op vakantie geweest en zijn het weer serieus gaan proberen. En zondag... zondag bleek ik opnieuw zwanger. Dus je wordt een grote broer! Of zus, maar mijn gevoel zei altijd "jongen" dus we houden het op broer. Voorzichtigjes zijn we blij. Eerst kijken of dit ei wel doorgestuiterd is naar mijn baarmoeder. Eerst een hartje horen kloppen. Lief Friemeltje, bedankt voor het magische gevoel wat je me hebt gegeven. Ik zal je nooit vergeten. Je zult altijd onze eerste zwangerschap blijven. Hou van jou, mama
Heel mooi geschreven, kan me heel goed indenken hoe het voelde voor je... Zo jammer dat het mis moest gaan.... Ik wens je heel veel sterkte de aankomende periode naar de echo toe en duim voor een mooi kloppend hartje! En natuurlijk ontzettend GEFELICITEERD
Wat mooi geschreven meid!! Krijg er kippenvel van. En ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap tegenmoed gaat
Mooi geschreven, gefeliciteerd! Hopelijk zit het kindje nu in de baarmoeder, ik wens je een fijne zwangerschap!
Prachtig geschreven, wat een mooi eerbetoon aan jullie kleine jongen. Gefeliciteerd en ik wens je een fijne zwangerschap toe!
knuffel meid! Zelfs al was hij er maar even, hij heeft zoveel in jou teweeg gebracht. Ik duim ervoor dat deze zwangerschap goed gaat, meid!
Hey Twigs, wat ontzettend fijn dat je weer zwanger bent! Je zat bij ons in het zwangerschapsclubje (1-15 april) en ik moest af en toe nog wel aan je denken. Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent! Ik ga voor je meeduimen dat het dit keer wel goed gaat! En mooi geschreven...
Ja dat klopt NonnieMa! Het was echt een heftige achtbaan, maar zowel lichamelijk als geestelijk knapte ik relatief gezien vrij snel weer op. En dit is het kersje op de taart, zó snel weer zwanger. Wel gehoopt, maar zeker niet verwacht
Tranen in m'n ogen, heel herkenbaar wat je schrijft. Wat fijn dat je weer zwanger bent... Hopelijk is alles goed met jullie kleintje, en kan je toch weer van deze zwangerschap genieten. Bij mij heeft een vergelijk voorval het zorgeloze er echt vanaf gehaald, zo genieten als m'n eerste zwangerschap kan ik nu echt niet meer, ook al ben ik heel blij...
Inmiddels heb ik mijn eerste echo gehad, het zit op de goede plek en het hartje klopt! Dit is echt een hele opluchting, ik kan nu veel meer genieten. Zo zorgeloos als de eerste keer is het inderdaad niet, wel heel anders. Zo was vandaag bijvoorbeeld de dag waarop ik in mijn eerste zwangerschap dacht dat ik een miskraam had. Dan is het toch even extra spannend als ik een prikje in mijn buik voel. Gelukkig heb ik volgende week vrijdag de volgende echo alweer...
Wat fijn om te horen, wat een opluchting he als het dan goed is... Een kloppend hartje op de juiste plek is echt een dikke vette mijlpaal, hopelijk op weg naar een hele fijne zwangerschap en een gezond kindje. Hopelijk kan je, net als ik, steeds een beetje meer genieten van dat wonder in je buik.
Wat mooi geschreven! Heel fijn te lezen dat alles er goed uit ziet op de echo. Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst.