Momenteel ben ik ruim 14 weken zwanger maar mijn buik is echt al best groot. Bij mijn zoon had ik pas een beginnend buikje rond de 20 weken. Nu heb ik, met 14 weken dus, een veel grotere buik dan bij zoon rond die tijd. Ik lijk wel 5 maanden zwanger! Ik krijg er ook veel opmerkingen over. Is dit normaal bij een tweede zwangerschap?
Heel normaal hoor. Dit is mij 3e zwangerschap. Ik lijk in de avond wel 20 weken zwanger en ben net 9 weken
Yep. Normaal. Bij de tweede moest ik met 9 weken positiemode aan omdat het echt niet anders meer ging, terwijl ik dit bij eerste rond 21 wkn deed. Bij de derde was het nog veel erger , met 5 (!) wkn kreeg ik met geen mogelijkheid meer normale broeken aan over die bolle opgezette buik en dus ook positiemode moeten aandoen.
Ik had het ook! Maar ergens rond de 28 weken is die even gestopt met groeien en was alles weer normaal.
Hier ook bij de tweede toen sneller een buik. Maar uiteindelijk met 39 weken een kleinere buik dan bij de eerste zwangerschap ondanks dat deze baby bijna een kilo zwaarder was. Kan nog alle kanten op gaan dus.
Grappig he, hoor je idd vaak omdat je buikspieren al opgerekt zijn. Ikzelf merkte tijdens mijn zwangerschap (pas 1x zwanger geweest) dat ik sowieso tussen de 10 en 20 weken 's avonds een 3x zo dikke buik had als in de ochtend