Dus... Mijn man zit al weer helemaal in t ritme van 3/4 keer per nacht wakker. Ik snurk m wakker. Zo erg!! Voor hem ellendig, maar ik slaap zelf ook rot er door. Normaal snurk ik niet en t is echt van m'n dikke buik denk. Ik heb m'n hoofdeind al wat omhoog gezet, spray voor de zekerheid zoutoplossing voor ik naar bed ga ( in m'n neus, niet in m'n bed ) en lig op m'n zij maar draai in m'n slaap toch nog wel op m'n rug. Iemand een briljante tip? Vind t zo sneu voor m'n man haha. Op de bank slapen wil hij niet... Zou ik best begrijpen.
Geen gouden tip, maar lees wel mee. Vriendlief heeft mij ook al paar keer wakker gemaakt de afgelopen weken. Heb schijnbaar al een hele boomhut kunnen maken.
Haha heel herkenbaar, geen tips helaas. Mijn man slaapt er wel doorheen gelukkig. Ik kwijl ook heel erg in mijn slaap, nog charmanter...
Ooh ik ook! Hele bossen gaan ineens om M'n man slaapt met oordopjes, denk dat dat de enige oplossing is. Hij slaapt nu iig redelijk goed door
Toen ik dit gister las, dacht ik nog 'he gelukkig kwijl ik niet...' Blijkbaar vond m'n onderbewuste het wel leuk want werd vannacht enorm kwijlend wakker 
Ik snurk zelf ( volgens man) niet, maar mijn lieftallige man kan er echt wat van. Behalve de tip oordoppen en hier en daar een knietje richting rug, heb ik niet. Dat laatste moet jouw man uiteraard uit zijn hoofd laten Al is dat hier wel effectief!
Hihi heel herkenbaar dit! Ik bleek hele bossen te hebben omgezaagd! Mijn man sliep uiteindelijk met oordoppen en Heeft ook een paar keer op de bank geslapen. Ik kon het wel begrijpen. Nu bij deze zwangerschap ben ik nog ‘rustig’
@Diazz hahaha. Hij duwt me wel om zegt hij, lol. Maar zachtjes en met beleid. Ja, oordoppen vindt hij niks. Bank heb ik ook voorgesteld maar wil hij ook niet. Nou dan lig je maar wakker hoor
Dan moet hij het inderdaad zelf maar weten Nog een paar weken doorbijten, daarna mag hij gezellig wakker liggen van de baby