Hier klopt het nog steeds Grote buik grote baby. Ik heb bij uk in de buik nog maar 3 cm aan vruchtwater erg weinig dus en buik is nog steeds groot maar uk weegt volgens de groeiecho al 8 pond aan 35 weken . En een lengte van dik 50 cm. Nog 2,4 weken tot inleiding met 38 weken Ben benieuwd of het klopt. Hun schatten dat ze dan 9,5 a 10 pond zal wegen. Maar mijn gevoel zegt zelf tussen de 8 en 9 pond.
Bij mij waren het redelijk grote baby's (3610 en 3910) en een behoorlijk grote buik. Maar mijn vriendin had een grotere baby (4000+) en een heel schattig klein buikje. Volgens mij zegt het wel iets, als het gaat om heeele kleine of heeele grote baby's, maar ik zou me dan juist niet richten op wat mensen om je heen zeggen. Tis maar net welke kleren je ook aan hebt of mensen zeggen 'jeetje wat een buik al' of juist 'ach valt nog reuze mee!'. Ik merk echt dat het per dag verschilt wat voor reacties ik krijg, net of ik een keer een buikband ofzo om heb, of juist een ruim vallende trui!
Beide mannen grote buik gehad vooral bij de jongste. Toch was hij de kleinste met zn 3585 gr en 52 cm zn grote broer woog 3810 gr zelfde lengte en zelfde termijn bevallen 41+1 en 40+5.
Bij mijn dochter 13kg aangekomen, redelijk bescheiden buik en een iel poppetje van 3200gr. Nu een gigantische buik (naar mijn mening voor deze termijn en in vergelijking met vorig jaar) en 2kg afgevallen. Knul werd bij de laatste echo weer gemiddeld geschat. We gaan het zien in februari.
Inmiddels zelf een ervaringsdeskundige geworden. Afgelopen donderdag 27 november is onze mooie dochter geboren. Ze weegt 3390 gram en is 53 cm.lang. Niet zwaar qua gewicht, maar wel lang haha.
Ik kan het nu ook met zekerheid stellen! Enorme toeter, maar vannacht bevallen van een knulletje van 2800 gram en 46 cm bij een zwangerschapsduur van 38+4
Ja idd gelukkig maar anders was hij nu al een 10 ponder denk ik met al mijn eten hihi Hij werd met 29+3 weken op 1400 gram geschat maar goed dat is maar een schatting Mijn ene zus is nu 32 weken en die heeft me toch een toeter kleine word bij haar nu op 2000gram geschat ! En me andere zus is 22 weken en die begint me ook al in te halen Over een paar maandjes kunnen we het dus vergelijken ben benieuwd maar volgens mij zegt het niks. Wie weet weegt ons mannetje straks wel 9 pond! Kan niet wachten tot hij er is hihi Dit is mijn buik nu