Hier is dat ook zo! De 1 zegt; wat een mooi bescheiden buikje! En een half uur daarna zegt de volgende; jeetje wát een buik!
Bij mij zeggen ze elke x. Weet je zeker dat het er geen 2 zijn? Ja HEEL ZEKER! na 4 echo's moet dat wel duidelijk zijn dat het er echt maar één is. Ik was ook best wel slank, dus mijn grite buik valt ook wel op . En obstipatie helpt nu ook niet echt lol.
Herkenbaar! Ik was net over de helft en toen vroegen er al veel of ik er al bijna was. Nu had ik een ruime plons vruchtwater en een kindje die in groei voorliep dus het was niet heel gek
Dank je wel! Jij hebt ook een mooie buik, en leuke jurk zeg. Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen trouwens? Ik ben nu 21 weken, en 6.5 kg aankomen. Vond t best veel klinken, maar lees overal dat het best normaal is. (En dan eet ik trouwens ook nog gezond, als ik veel zou snoepen was het nog veel meer denk?)
Dank je wel. Van achteren zie je ook niet echt dat ik zwanger ben Met 37 weken +7,8 kilo morgen weer op de weegschaal. Ik denk zo max rond de 8,5 aangekomen. Maar zoals ik al zei ik was ook wel al wat te stevig voor ik zwanger werd. Heb er deze keer ook erg op proberen te letten.
Inderdaad! Het leuke is, dat horen de meeste van ons wel vaak van degenen die er verstand van hebben . De vk of gyn . Dat zijn de meningen die echt belangrijk zijn gelukkig! En verder heel herkenbaar. De ene zegt wat heb je een dikke buik en de ander zegt weer wat valt het mee. Ik heb zelf niet zo'n grote buik relatief gezien (ben ook lang). Daardoor wordt er niet altijd rekening mee gehouden dat ik zover ben qua termijn. Is ook niet altijd handig....
Nou hier ook veel van die bijgogems! Ik klets me er altijd wel prima uit hoor, maar tis soms wel is dat je denkt echt seriously? Mensen zeggen het ook gewoon om het zeggen. Hier ook echt wel een beste buik, maar goed de een draagt meer naar buiten en de ander meer naar binnen. De vk heeft mij ook gezegd dat ik veel lucht en vruchtwater heb. Mijn meisje is gemiddeld. Morgen over een week weer een echo dan horen we het wel weer
Dit... Van sommige meiden hier op het forum heb ik de buik gezien en hoewel zij vinden dat het enorm is vind ik het "echt" meevallen. Tja en er zijn ind ook meiden die echt wel rond zijn voor hun termijn. De ene is er nou eenmaal wat sneller klaar mee en voelt zich veel opgeblazener als de ander.
Herkenbaar maar nu met de 3de kan ik me er niet druk meer om maken dan zeg ik tja zal nog wel dikker worden want was bij de vorige 2 ook flink. En idd de opmerkingen of t er maar 1 is. Ben ook niet groot en niet dik dus mensen snappen t geloof ik gewoon niet haha Maar weet je mensen zien ook wat ze willen zien want als je dan bevallen bent zeggen ze weer goh waar heeft je kindje gezeten joh en dan denk ik....ik was toch zo enorm??
Ik ben al 15 kilo aangekomen dus dat is ook best veel. Zat voor ik zwanger was wel op een bijna te laag BMI, dus dan "mag" je ook meer aankomen .
Ik vond het persoonlijk niet zo erg als mensen dit zeiden, ik was trots op mn buik dus vond het eigenlijk wel leuk als ik er op aangesproken werd. Er was dan iig geen twijfel: dik of zwanger?
Ik ook eigenlijk niet. Ach tis duidelijk dat mijn buik royaler is dan 3 meiden, die met mij zwanger zijn. De een 8 weken voor, de ander 4 en de ander 4 weken achter mij, dat is een surfplank Nou Aaf hier ook al op 12 kilo. Bij mijn dochter zat ik al op 20 kilo nu, dus ben tot op heden tevreden. Als ik nu nog max 6 aan kom in de laatste 10 weken.......moet er alleen zelf al van lachen. hahaha
Ik heb ook een flinke buik. Ik wordt soms zo moe van de opmerking, weet je zeker dat het er geen 2 zijn, dit hoor ik soms wel echt 3x op een dag.
Nou als 37 weken zwangere kwam ik een bekende van zwemmen tegen in het zkh, ik wist niet dat ze zwanger was. Ik keek naar haar buik en zei, ooow we moeten wel bijna gelijk lopen of niet?! Was ze 10-11 weken minder lang zwanger! Maar bleek dus wel een tweeling haha. En mijn mini heeft een groei achterstand, dus we hadden idd ongeveer hetzelfde gewicht aan bay('s) in onze buik. Maar ook als zwangere zit je er wel eens naast dus
Herkenbaar! De vorige zwangerschap had ik tot 30 weken een schattig bol en hoog buikje en is nooit heel groot geworden (wel een kind van 8,5 pond trouwens). Deze keer gingen mijn broeken met zes weken al niet meer dicht en had met 20 weken al een behoorlijke buik. Verder wel slank gebleven, aan de achterkant zie je bv niet dat ik zwanger ben en mijn buik is de afgelopen 10 weken ook niet meer veel gegroeid. Maar vond de opmerkingen van iedereen deze keer ook heel irritant, waarom moeten mensen sowieso een opmerking over je lichaam maken?
Haha, bij mij is het juist andersom.. Heb een vrij klein buikje. Als ik een jeans met wat losser shirtje aan heb je zien mensen het vaak niet eens. Daardoor hangt het er soms nog steeds zo tussenin, ook irritant Als ik trouwens een jurkje aan heb is het inmiddels wel duidelijk maar goed. Dan nog zegt iedereen "ohh, echt een klein buikje nog! Zeker maar een klein kindje!" Ehm nee, ze loopt twee weken voor qua groei