pijn in darmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steffie1980, 19 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hey

heb al twee dagen vreselijk veel last van een druk aan de linkse kant. denk dat het mijn darmen zijn echt heel pijn doet het niet maar is wel constant aanwezig
    dit is mijn 4e kindje en kan het me niet herinneren van de vorige zwangerschappen
    heb het idee dat er lucht opgehoopt zit of zo? heeft er nog iemand hier last van? en wat kan ik eraan doen?
    bedankt vast

2. sabine81

sabine81 Lid

11 feb 2008
    34
    0
    0
    Hoe is je ontlastingspatroon? Het kan zijn dat je last hebt van obstipatie dus dat je je ontlasing niet kwijt kunt, hier kun je veel pijn van hebben.

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    nou obstipatie heb ik al vanaf mijn geboorte dus ga gemiddeld 1 max 2 keer per week en met moeite. alles al geprobeerd tot en met medicijnen ed maar nooit niks geholpen

vandaag wel geweest maar pijn blijft...is een drukkend gevoel alsof er mega veel lucht zit en voel me er gewoon ziekjes van erg vervelend

4. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Klinkt me bekend in de oren :(
    Ik ben deze week naar de huisarts gegaan voor flinke pijn links onder in mijn buik.
    Obstipatie heb ik absoluut niet, maar wel veel pijn daar.
    De huisarts heeft me onderzocht en kwam toch op een darmontsteking uit.
    En dat is toch iets waar je erg op moet letten, niet zozeer voor de baby, maar wel voor jezelf.
    Maar omdat ze niet in de darmen kon kijken, kon het ook nog een vreemd soort buikgriep zijn :rolleyes: .
    Algemene oplossing; plat liggen, maximaal 3 paracetamol per dag tegen de pijn, alles eten wat je wilt eten en rust houden.
    En als het erger wordt; direct terug naar de huisarts.

Deel Deze Pagina