Ik heb mijn ipad nu al even en eigenlijk nooit problemen, maar sinds vanmiddag kan ik bepaalde fora niet op komen, hij geeft aan safari kan pagina niet openen. Rawgegevens kunnen niet gedecodeerd. Iemand enig idee hoe dat ineens kan en wta de oplossing is? Ligt het ana de ipad of aan het forum? Had al geprobeerd cookie instellingen te wijzigen maar dat hielp niet, dus maar terug gezet.
Probeer evente resseten powerknop en homeknop samen ingedrukt te houden totdat de ipad uitgaat/herstart
Heb je alle programmas die op de achtergrond draaien al gewist en het daarna nog een x geprobeert? Zou het anders ook niet weten. Het probleem ken ik niet. Anders even langs een winkel waar ze er verstand van hebben?
in het ergste geval kun je hem altijd naar factorysettings terugzetten... (vergeet niet je fotoos en dergelijke er eerst af te halen dan!) maar als je hem daarna weer update en de backup goed zet doet hij het ongetwijfeld weer. maar.. dat is een laatste noodoptie dus. backups terugzetten lukt ook niet altijd maar je ipad is daarna wel weer "als nieuw".
misschien heeft het fora een aantal zaken aangepast en maken ze nu ineens gebruik van flash oid....het hoeft niet altijd aan de Ipad te liggen
Halve middag geknoeid en kreeg het niet voor elkaar, net aangezet dat hij gegevens mag verzamelen van mijn ipad en 5 minuten later wil hij ineens iets er bij opzetten en nu werkt het weer, erg vreemd maar ik ben allang blij dat het were werkt. Dank jullie wel allemaal