Wie kan knuffels repareren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Winter30, 13 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter30

Winter30 Niet meer actief

De knuffel van onze zoon is stuk.
    We hebben een reserve, maar vanwege autisme is het niet zo makkelijk om een vervanging in te zetten. Hij is er erg aan gehecht.

Kennen jullie in Midden-Gelderland een knuffeldokter?

Ik kom op internet alleen mensen tegen die ermee zijn ophouden. Of erg ver weg wonen.
    Hij heeft een scheur en hij mag hier en daar wel ook wel iets meer opvulling gebruiken als we dan toch bezig zijn. Ben zelf totaal niet handig anders had ik het zelf gedaan.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Geen idee waar dat kan, maar een naald en draad met wat kussenvulling is toch niet erg moeilijk? Ik ben er ook totaal niet handig in maar dat lukt me nog wel

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Als je het niet zelf durft , zou ik gewoon een kleermaker zoeken in de buurt. Of je nu een scheur in een jas of in een knuffel maakt, zo heel anders is dat niet.

4. Winter30

Helaas niet. Vanwege pijn in mijn o.a. handen kan ik amper naald en draad gebruiken. En dat was voorheen nog wel mijn hobby. Ik ken ook niemand in mijn omgeving die dat kan doen.
    (Moet er wel bij zeggen dat ik nooit knuffels heb gedaan en alleen dingen voor mezelf knutselen. Zulke dingen maken kan ik ook echt niet. Maar ik kan het nu ook niet meer)

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik weet niet waar je precies woont, ik woon niet in de buurt, maar heb wel familie in Gelderland, dus kom er wel eens, misschien kan ik iets voor je doen als je niemand in de buurt vindt?

6. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Oproepje op een lokale Facebookpagina?

7. Debby81

Debby81 Actief lid

1 aug 2013
    167
    41
    28
    Dr. Katoen. Ze heeft een Facebook en gewone website. Knuffel kun je opsturen en ze doet het heel leuk met foto’s van voor en na de “operatie” en niet duur! Een aanrader

8. Winter30

Bedankt iedereen voor het reageren!

Dr Katoen gaan we even naar kijken. Vooral het opsturen zou fijn zijn. Ik heb geen rijbewijs en man heeft niet veel tijd om ver te reizen na zijn drukke werkweek.
    Als opsturen niet kan dan kunnen we inderdaad nog een kleermaker benaderen.

@NiekeKris bedankt voor je aanbod! Je hoeft niet zoveel moeite te doen hoor, wel erg lief!
    We proberen het eerst zo.

Gisteren was er een aardig drama, maar hij heeft de reserve knuffel geaccepteerd. Heeft ons net even meer tijd. Hij vraagt wel steeds wanneer zijn knuffel terugkomt, dus ik stuur Dr katoen een mail en anders van de week naar de kleermaker.

Deel Deze Pagina