Dit heeft ons oudste zoontje ook. Was heel goed te zien toen hij een baby was, ze hebben hem gecontroleerd in het ziekenhuis. Mocht hij er op latere leeftijd last van krijgen kunne ze hem eraan opereren. Hopelijk valt het allemaal mee ts, wat een onzekere periode.
Oh bah meid, wat een spanning. Hopelijk kan je snel terecht en krijg je een goede uitslag. Gewoon erachter aan bellen hoor als het allemaal te lang duurt trouwens.
bedankt dames. ben gister blijkbaar al gebeld door het ziekenhuis had vanmorgen een voicemail. moet morgenochtend al direct de scan maken en ben echt bloed nerveus dat het zo snel gaat ineens, kan me niet voorstellen dat dat goed is.
Sterkte morgen. Probeer afleiding te zoeken vanavond. Even je gedachten verzetten. Het hoeft niks erg te zijn.
dankjewel, ga vanavond lekker series kijken met een bak ben en jerrys en proberen mijn gedachten te verzetten. laat morgen even weten hoe het was!
oef wat een spanning dan weer het hoeft niks ernstigs te zijn hopelijk laten ze je morgen niet te lang in spanning succes
Ik denk dat ze bij dit soort dingen je altijd snel willen inplannen, want stel je voor dat het niet goed is willen ze je zo snel mogelijk op een goede manier kunnen helpen. Dus dat zou ik niet als iets negatiefs zijn maar juist als iets positiefs. Ik ga heel erg voor je duimen dat er niks aan de hand is. Probeer jezelf er niet helemaal gek mee te maken. Ook al weet ik uit eigen ervaring dat dat wel gebeurd. Bij mij moesten ze opeens een hersenscan maken omdat mijn moeder een hersenbloeding had gehad. Ik was ook op van de zenuwen, want stel je voor dat het erfelijk is. ( kan overigens nog steeds zo zijn, elke 5 jaar moet ik voortaan zo'n scan laten maken) vind het ontzettend goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan, vergeet niet dat dat al best moeilijk is vooral door alle gedachten die door je hoofd kunnen schieten en het misschien niet willen weten! Ik ga morgen voor je duimen op een goede uitslag!
Fijn dat je zo snel terecht kan. Hoef je minder lang in de stress te zitten. En het hoeft niks te zijn. Sterkte vandaag en morgen.
Een vriendin van me heeft ook een bult gehad op die plek, haar bult groeide. Er werd een scan gemaakt en het bleek bot te zijn; er werd op 1 plek bij een rib extra bot aangemaakt, ze bleek een kleine fractuur te hebben gehad en als gevolg daarvan bleef er dus bot aangemaakt worden. Dit moest wel worden weggehaald, omdat ze er last van had, maar daarna was het ook opgelost. Uiteindelijk was het dus gelukkig niks heel engs, enkel vervelend.
Het hoeft niet negatief te zijn. Probeer het positief te bekijken nu zit je niet dagen in onzekerheid en spanning. Heel veel sterkte morgen!