nou nog geen duidelijkheid. mij werd verteld dat ik een echo/scan zou krijgen vandaag maar had alleen een afspraak met een chirurg. hij heeft gevoeld en vond het maar vreemd, hij had in zijn carrière nog niet zoiets mee gemaakt (en hij was echt al richting de 60). mijn vriend wees hem er op dat er nog een bult zat maar dat de ha zei dat dit een stuk rib was. ook daar heeft hij gevoeld en zei dat dit ook een zwelling was. dus heb er 2. de grootste is 3 bij 5 cm dus wel een flinke.. krijg nu a.s. vrijdag ochtend de echo en volgende week donderdag uitslag. als de echo onduidelijk is of afwijkingen geeft moet ik een MRI. hoop gauw duidelijkheid te hebben want van 14 tm 29 juni gaan we op vakantie.
Wat rot dat je nu nog niks meer weet en misschien wel nog meer in de stress zit. Nou probeer rustig te blijven en gewoon blijven hopen dat het niks ernstigs is. Maar heel eerlijk, ik zou hem ook wel een beetje knijpen.
He getver, denk je snel antwoorden te krijgen. Hopelijk is het gauw volgende week donderdag zodat je weet waar je aan toe bent! Heel veel sterkte met wachten. Hopelijk kun je afleiding vinden.
Ohh wat is dit balen zeg. Gelukkig kan je deze week nog terecht. Maar alsnog een flinke domper dat vandaag niet de scan was. Hou je taai!!
Heel veel sterkte! Ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je mag gaan. En goed bieuws krijgt volgende week.
balen dat je weer in spanning zit en misschien aangeven dat je er over in zit en of ze de uitslag ook eerder kunnen geven?
Wat naar dat je nog geen duidelijkheid hebt! Vreselijk he om zo in onzekerheid te moeten zitten. Sterkte met wachten
Inderdaad balen dat er altijd tijd tussen zit, al gaat het best snel vind ik. Mijn ervaring is dat als ze iets vinden waar meteen iets aan gedaan moet worden, er meteen een arts bijgeroepen wordt en je dus niet weer een week hoeft te wachten. Mijn man wilden ze 2 jaar terug meteen opnemen voor 6 weken maar mijn man dacht ja doei, ik kom morgenochtend wel terug