Ik ook! Voel je niet verplicht aan ons, maar mocht je in staat zijn een update te plaatsen...we leven erg met je mee!
he meiden, Ik ben nog steeds niks wijzer! Ik moest wachten in de wachtkamer van dd oncologie. wat een nare plek om daar te zijn zeg.. Mijn vriend was gelukkig mee want alleen had ik het denk ik niet helemaal getrokken. Het was een soort intake gesprek, ik moest bloedprikken, wat vragen beantwoorden en ze hebben gevoeld. Over de mri hebben ze niks gezegd omdat hun radioloog (?) er nog niet naar had gekeken. Ze vermoeden dat ik een bepaald iets had, (ben de naam even kwijt) dat zou het meest voorkomende zijn bij jonge vrouwen zoals ik. Dat zou vanzelf weer verdwijnen en dan was er geen operatie nodig. Alleen dat ding zit er nu al ruim 6 mnd en word alles behalve kleiner, dus ik wil hem er gewoon uit hebben. Nu krijg ik een oproep om een biopt te laten afnemen zodat we zeker weten waar het om gaat en afhankelijk daarvan word er een (behandel)plan gemaakt. Ik hoop dus eigenlijk dat ik over een week of 2, 3 meer weet.. Heel lief van jullie berichtjes. Als ik meer weet horen jullie het.
Wat vervelend dat je nog steeds niks wijzer bent geworden. Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt. Sterkte!
Pff, wat een onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat het allemaal heel onschuldig blijkt te zijn.
Volgens mij wel ja! dat zou dan vanzelf weer weggaan vaak en dan was operatie niet nodig (?) Ik weet uberhaupt niet of opereren mogelijk is aangezien het in mijn buikspieren zit. Als je wilt zou je me dan een pb willen doen?
Jammer dat je nog geen zekerheid hebt nu. Hier staat wat info over desmoid: https://www.kanker.nl/bibliotheek/desmoid/behandeling-en-bijwerkingen/5746-behandeling-bij-desmoid Het is dus niet kwaadaardig en kan niet uitzaaien, maar hoe het zich ontwikkelt en wat voor klachten je ervan krijgt is wel heel onzeker. Opereren gaat in jouw geval denk ik niet, dan kom je uit op bestraling, hormonen of chemo. Als dat nodig is, want als je er geen last van hebt hoeft dat allemaal niet. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt en natuurlijk dat het iets goedaardigs is.
Wat vervelend dat jenog niet wijzer bent. Hopelijk laten ze je niet lang wachten op je volgende afspraak